Бос лауазымның атауы:
|
Оқытушылық шеберлік орталығының маманы
|
Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері:
|
1.Абай атындағы ҚазҰПУ профессор-оқытушылар құрамының кәсіби-педагогикалық шеберлігін арттырудың тиімді жүйесін құру.
2.ЖОО педагогикалық және орта білім беру мазмұнының өзгерістерін көрсететін педагогикалық шеберлікті арттырудың жаңа білім беру бағдарламаларын жасау.
3.Білім берудегі қазіргі әлемдік тенденцияларды көрсететін педагогтардың педагогикалық шеберлігін арттырудың жаңа тенденциясын құру.
4.ЖОО оқытушылары мен орта білім беру мұғалімдерінің кәсіби-педагогикалық дайындық деңгейіне және соның нәтижесінде орта және техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары студенттерінің білім сапасына әсер ету.
5.Мұғалімдердің біліктілігін арттыру арқылы TIMSS, PISA, PIRLS халықаралық салыстырмалы зерттеулер бойынша қазақстандық білім беру рейтингін көтеру.
6.Қазақстандағы білім беру ұйымдарының менеджерлерін даярлаудың тұрақты жүйесін құру.
|
Негізгі лауазымдық міндеттері:
|
Өзіне жүктелген функцияларды сапалы орындау үшін Оқытушылық шеберлік орталығының (ОШО) маманы:
- белгіленген талаптардың, қолданыстағы нормалардың, ережелер мен стандарттардың сақталуын бақылау;
- серверлік және коммутациялық жабдықтың жұмысын бақылау және ақаулар мен ақауларды дер кезінде жою;
- пайдаланылған бағдарламалық қамтамасыз етудің және анықтамалық ақпараттың мұрағатын жүргізу;
- бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу бойынша жұмыстар кешенін жүргізу;
- ОШО ақпараттық қажеттіліктерін талдау;
- ОШО бойынша белгіленген есептілікті жүргізу;
бекітілген істер номенклатурасына сәйкес іс қағаздарын жүргізу;
- ОШО-нің бар мүлігінің сақталуын қадағалау;
- MOOC (жаппай ашық онлайн курстар) платформасында студенттердің онлайн есебін жүргізу;
- MOODLE платформасында жұмыс жасау.
|
Іссапарларға шығу:
|
Қажеттілігі жоқ
|
Білімі:
|
ОШО маманы лауазымына ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында жоғары кәсіптік білімі бар тұлға тағайындалады.
|
Талап етілетін кәсіби тәжірибесі (ұзақтығы, саласы, басқалары)
|
Мамандығы бойынша жұмыс өтілі 1 жылдан кем емес.
|
Кәсіби құзыреттері:
|
Құжаттамамен жұмыс істей білу, мәтіндік және статистикалық ақпаратты өңдеу және талдау, MOOC платформасында (жаппай ашық онлайн курстар) және MOODLE платформасында жұмыс істей білу, цифрлық сауаттылыққа, әртүрлі цифрлық платформалар мен қосымшаларда жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
|
Жеке құзыреттері мен қасиеттері:
|
Көпшіл, адал, белсенді өмірлік ұстанымы бар, күйзеліске төзімдік, шығармашыл, ұйымдастырушыл, ұқыпты, алғыр тұлға болуы.
|
Мемлекеттік тілді қоса алғанда, тілдерді білуі (кандидат меңгеруі тиіс тілдердің тізімі)
|
Қазақ тілі - еркін
Орыс тілі - еркін
Ағылшын тілі - меңгерген жағдайда артықшылық болып есептеледі
|
Компьютерлік дағдылары:
|
MS Office, GoogleDrive/Docs/Meet, ZOOM бағдарламаларын жақсы меңгеру, онлайн платформаларда жұмыс жасау дағдылары.
|
Керек қызметкерлер саны:
|
1 (бір)
|
Түйіндемені тапсыру мерзімі:
|
30 сәуір 2023 ж. дейін
|
Байланысушы тұлға:
|
hrteam@abaiuniversity.edu.kz
|