қазақша · русский · english
   
  Главная / СМИ о нас
18.04.2022

Университет ректоры филологтардың сабағына қатысты

 

2022 жылдың 14 сәуірінде Абай атындағы ҚазҰПУ ректоры Филология институты орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының доценті, филология ғылымдарының кандидаты Ж. Б.Ибраеваның сабағына қатысты. «Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті» мамандығының студенттері «Э.Э.Шмитттің Оскари Розовая Дама» романының идеялық-көркемдік мазмұны» тақырыбын зерделеді.

 

Сабақта ақпараттық-коммуникациялық технологиялар - бұл жаңа техникалық құралдар ғана емес, сонымен қатар оқытудың жаңа нысандары мен әдістері, оқу процесіне жаңа көзқарас екендігіне көз жеткізуге болады. Сын тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі әдістемелік тәсілдері қолданылды: оқу-ми шабуылы, зияткерлік жаттығу, бақылау сұрақтарының әдісі және «тоқтаумен оқу» әдісі. Сабаққа қатысқан Дархан Біләлов тек бақылап қана қоймай, екі жақты сұрақ қою арқылы пікірталас әдісін қолдана отырып, осы жұмыс түрлерін жүзеге асыруға белсенді қатысты.

 

Ж.Ибраеваның жетекшілігімен білім алушылардың оқу проблемаларын шешу бойынша дербес іздеу қызметі ұйымдастырылды (проблемалық оқыту технологиясы), оның барысында студенттерде жаңа білім, біліктілік және дағдылар қалыптасады, қабілеттер, танымдық белсенділік, білуге құмарлық, білімдарлық, шығармашылық ойлау және басқа да жеке маңызды қасиеттер дамиды.

 

Жанарка Бәкібайқызының адамгершілік-тұлғалық педагогика және психология қағидаларын ұстанғаны маңызды. Сабақ барысында қолайлы психологиялық орта, сәттілік жағдайлары және эмоционалды еркін босаңсу, сондай-ақ жұпта, шағын топтарда жұмыс істеу, онда әр студент жолдасының қолдауын сезінді - мұның бәрі денсаулық сақтау технологиясын қолданудың дәлелі болды.

 

Сабақта өмір мен өлім туралы, 12 күн өмір сүруге қалған Эрик-Эммануэль Шмитт романының кейіпкері он жасар Оскар туралы «ауыр» сұрақтар көтерілді. Мұндай күрделі «өмір сабақтары» және дұрыс жауаптарды іздеу студенттерге өмірлік маңызды білім алуға, жағдай қаншалықты үмітсіз болса да, лайықты жолдарды таңдауда қорғалуға көмектеседі. Бұл сабақтың адамгершілік-тәрбиелік мәні және студенттерімізді әлеуметтендіру болып табылады. Біз дұрыс жолды таңдап өмір сүруді үйренеміз!