қазақша · русский · english
   
 Даубасов Сабит Шинжрханович
Әкімшілік департаментінің директоры

Достық даңғылы,13
 291-71-91

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің  әкімшілік департаменті университеттің құрлымдық бөлімшесі болып табылып, Абай атындағы ҚазҰПУ жарғысына сәйкес өзінің қызметін жүзеге асырады.

 

Әкімшілік департаменті өз қызметінде Қазақстан Республикасының Заңнамалық актілері мен ҚР БҒМ нормативті құжаттарына және Абай атындағы ҚазҰПУ жарғысына, 2011-2020 жылдарға арналған Абай атындағы ҚазҰПУ дамыту стратегиясына, Ректор бұйрығы мен өкіміне жетекшілік етеді.

 

Негізгі бағыттары:
1. ҚР Заңдарының, Президент және Үкімет актілерінің, ҚР Білім және ғылым министрлігінің бұйрықтары және өкімдерінің, Университет ректорының бұйрықтары, өкімдері және тапсырмаларының мүлтіксіз орындалуына бақылау жасау.
2. Университеттің кадрлық саясаты мен қызмет сапаларын жоғарлату, құжат айналымы, ақпарат және құжатпен қамтамасыз ету, заң бойынша ортақ стратегиялар әзірлеу.
3. Университеттің бөлімдері мен басқа да бөлімшелерінің және басқарма қызметтерін үйлестіру; Құжатпен қамтамасыз ету және бақылау бөліміне, кадрлық, заң және ұйымдастыру бөлімдерінің қызметтеріне жетекшілік ету, Әскери-жасақ дайындау секторына басшылық ету. Ғылыми кеңес және ректорат әзірлеуге және өткізуге жәрдемдесу, Ректор тапсырмасы бойынша өткізілетін және басқа да іс-шаралардың қабылданған шешімнің орындалуына бақылау жасау.
4. Құрылымдық бөлімшелердің басқарма қызметтері және ұйымдастыру қағидаларының, сонымен қатар ҚР Заңдарының талаптары бойынша университеттің ішкі нормативті және инструктивті құжаттарына, Үкімет қаулылары, ҚР БҒМ бұйрықтары мен Абай атындағы ҚазҰПУ жарғыларының сәйкестігіне бақылау жасау. «Қазақстан Республикасының тіл туралы» заңына сәйкес мемлекеттік , орыс және басқа да тілдердің қолданысын қадағалау.
5. Қызмет қажеттіліктерін анықтау, оларға мамандыққа қатысты талаптар қою, еңбектік мөлшер және олардың қызметтеріне функционалдық талдау жасау, кадрларды таңдап алу.
6. Іс -жүргізуді ұйымдастыру және электронды құжат алмасуды жүзеге асыру; Басшылық хаттама-байланысын құжатпен қамтамасыз ету және ұйымдастыру.
7. Қағазда сақталған мұрағатты мәліметтерді электронды сақтауға беруді қамтамасыз ету.

 

Әкімшілік департаментінің негізгі функциялары:

1. Ректормен бекітілген бағыттар мен тапсырмаларды, бағдарламаларды іске асыру мақсатында Абай атындағы ҚазҰПУ бөлімдері мен басқа да бөлімшелерінің басқарма қызметтерін үйлестіру.
2. ҚР заң талаптарына сәйкес ішкі нормативті актілерді қарастыру;
3. Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің регламенттік қызметтерін, негізгі ішкі нормативті құжаттарын әзірлеу.
4. Университеттің заңға сүйенген және басқада құқық қорғау органдарының мүдделерін қорғау, сот шешімдерінің орындалуын бақылау.
5. Кадрлық саясаттың негізгі қағидаларын іске асыру, қызыметші құрылымдар мен қажеттіліктерді анықтау, кадрлардың сапалы құрамы мен жұмыстарын талдаудан өткізу, біліктілікті жоғарылатуды жүйелі ұйымдастыру мен шарттарын қамтамасыз ету, кадрларды еңбектік нормалау және функционалды талдау жасау.
6. Университет қызметкерлерінің кәсіби және мансаптық өсулерін қамтамасыз ету, пән орындаушылық және еңбектік деңгейі бойынша шаралар қабылдау; Университеттің профессор-оқытушылық және студенттік ұжымдарының әлеуметтік және құқықтық қорғалуының тиімді тетігін әзірлеу.
7. Жоба бұйрықтарын әзірлеуге, ректор өкімдері мен бағдарламалық жобаларды, тұжырымдама мен болжамдарды дайындауға, университеттің барлық құрлымдық бөлімшелерінен алынған осы құжаттардың сараптамасы мен өңделуіне қатысу.
8. Іс-қағазды жүргізу және ұйымдастыру, университеттің құрылымдық бөлімшелерінің құжаттарын сақтау.
9. Іс- шаралар хаттамасын жүзеге асыру, құжаттаманы жүргізу, ректор тапсырма бойынша басқа да іс- шараларды әзірлеу және ұйымдастыру.

 

Әкімшілік басқармасы төмендегі қызметтерді жүзеге асырады:
- университеттің кадрлық жұмыстарын үйлестіру және жауапты әкімшілік қызметтерін орындау;
- кадрлық саясат нысанындағы бағдарламаларды жоспарлау және іске асыру, іріктеу, сынақтан өткізу, бағасы, алға басу, қызметі бойынша тағайындау, маман мәртебесінің өзгерісі бойынша аударма және кепілдемелер, университеттің қызметкерлері мен жұмысшыларына, сонымен бірге жұмыс атқарушыларға қажетті мәліметтерді жеткізіп отыру;
- жұмысқа орналасушымен әңгіме өткізу, жұмысқа қабылдау туралы өтініштердің классификациясымен таныстыру.
- бос орындарды толтыру үшін жаңа мамандар мен қызметшілерді іріктеу, білікті мамандардың өтініштерін талдау, қызметші таңдап алу бойынша мамандандырылған қызметтермен байланысуды қолдау.
- жұмысшылар мен олардың отбасы мүшелеріне жәрдем ақы мен зейнетақылар тағайындау үшін құжаттарды халықты әлеуметтік қорғау органдарына беру және дайындау, осы сұрақтар бойынша жұмысшыларға кеңес беру;
- кадрлық сұрақтар бойынша, соның ішінде тағайындау, орналастыру мерзімі немесе сынақ мерзімін аяқтау бойынша жұмыстан шығару, аудару сұрақтары бойынша, тұрақты жұмысшыларды жұмыстан шығару немесе қызметтерін төмендету сұрақтары бойынша университеттің құрылымдық бөлімшелерінің жетекшілермен әріптестік орнату.
- университет басқармасының тапсырмасы бойынша қызметтік салаға жататын жеке тапсырмаларды орындау.