қазақша · русский · english
   
  Негізгі бет  Жаңалықтар
07.07.2020

Карантин жағдайында оқытушыларды даярлау


2020 жылдың 3 шілдесі күні Абай атындағы ҚазҰПУ-да «Нақты деректер негізінде оқытушыларды дайындау және ұйымдастырушылық мәдениет» халықаралық жоба аясында «Карантин жағдайында оқытушыларды даярлау» тақырыбында онлайн-вебинар өтті. Жобаны Америка үкіметі тарапынан, халықаралық білім беру жөніндегі американдық кеңестің қолдауымен U.S.-KAZAKHSTAN UNIVERSITY PARTNERSHIPS GRANTS бағдарламасы қаржыландырады.


Модератор - Халықаралық бағдарламалар және ынтымақтастық бөлімінің бастығы, Абай атындағы ҚазҰПУ жоба үйлестірушісі Баян Сапарғалиева.


Спикер - жоба үйлестірушісі, профессор, Сакраментодағы Калифорния штатының білім беру колледжінің деканы Александр Сидоркин.


Абай атындағы ҚазҰПУ атынан жоба тобының мүшесі, Филология және көптілді білім беру институтының шетел тілдері кафедрасының аға оқытушысы, PhD кандидаты Сымбат Есімқұлова «Карантин кезінде білім алушылардың педагогикалық тәжірибеден өтуі туралы» баяндама жасады. Сымбат Есімқұлова баяндамасында практиканың түрлері, олардың ұзақтығы, ақпараттық ресурстарды қолдану арқылы онлайн білім беруге көшу, студенттердің feedback мысалдарын келтірді және аудиторияны ойландыру мақсатында «Өзін-өзі оқшаулау кезінде кім көп зардап шегеді?» деген сұрақ қойды.


Спикер Александр Сидоркин «Карантин жағдайында оқытушыларды дайындау» тақырыбында Калифорния мектептерінде педагогикалық тәжірибені өткізу туралы ақпарат берді. Штат реформасына сәйкес, мектеп оқытушыларын даярлау практикаға негізделеді, университеттер педагогикалық практикаға 800 сағат бөледі. Карантин кезінде университет волонтерлік сабақтар бағдарламасын өткізу үшін арнайы онлайн платформа құрды және Калифорния мектептерінің оқушыларына онлайн-сабақтардың әр түрін өткізу туралы ақпаратты жариялады, мұндай тәжірибе бағдарламасы университет есебіне алынды. Сакраментодағы Калифорния штатының университеті жаңа оқу жылында педагогикалық тәжірибені өткізуге дайындалуда, 2020 жылдың күзінде АҚШ университеттері онлайн-жұмыс істейтін болады, бірақ оқушылар мектептерге десанттау ережелерін сақтай отырып барады. Карантин кезінде оқытуды ұйымдастыру бойынша көптеген мәселелер бар, оған университеттер мен мектептер дайын болуы керек.


Онлайн-кездесу барысында вебинардың барлық қатысушыларына интерактивті сауалнама өткізілді. Бұл сауалнама педагогикалық іс-тәжірибеден өту кезінде адамгершілік және кәсіби ой-пікірлерге сәйкес, егер мұғалім сабаққа барса, онда студент мұғалімнің бірінші талабы бойынша карантин бойынша шектеу шараларына қарамастан, ынтымақтастық сезімінен практикаға шығуы тиіс деп саналады деген тақырыптың төңірегінде дилемма тудырды.


Біздің жобаның тақырыбы-ұйымдастыру мәдениеті, ол стресстік және ерекше жағдай мәселелерін кейс талдаудың бір түрі ретінде қарастырады: «Стресс тест кейс талдау әдісінің бір түрі ретінде». Кез келген ұйым немесе университеттің бейнесі дағдарыс алдында тұрақты жағдайға қарағанда әлдеқайда айқын болып тұрады, барлық күшті және әлсіз жақтары көрінеді. Күйзеліс кезінде адамдар дәл сол сәтте олар үшін аса маңызды болып тұрған нәрсені таңдайды. Оқу орны студенттерге қолдау көрсету құндылықтары туралы мәлімдейді, студенттердің қоғамдық игіліктері мен жақсы білім алуына қамқорлық жасайды, бірақ ресурстар жетіспей қалған жағдайда адамдар нені таңдайды: ортақ игіліктер мен студенттерді қолдауды ма, әлде жеке қажеттіліктер мен мүдделерді ме? Бұл тек оқытушылардың ғана емес, сондай-ақ басшылардың икемділігі мен өзінің айқын бейнесін көру үшін күтпеген нәрселерге дайындалатындықтарын тексеру болып табылады. Сонымен қатар,біз өзіміз ойлағандай жақсымыз ба, біздің креативті әлеуетіміз қаншалықты үлкен деген сауалдар да туындап отырады, өйткені қауырт жағдайда импровизациялауға, креативтілікті көрсетуге тура келеді. Төтенше жағдайларда өзіміз сезбеген жаңа шешімдер пайда болады ма? Немесе адамдар ескі күйде қалып, бұрын істеп үйренген нәрселерді істеумен шектеледі ме? Бұл өлшенбейтін, бірақ оңай сипатталатын нәтиже. Сыртқы күштерге бағдар беру деген болады, яғни қандай да бір сыртқы күштердің талаптарына бағыну, өзінің кәсіби мақсаттары мен ұстанымдарына бағыну, жауапкершілікті өзіне қабылдау.


Спикер ұсынған материалдар өз жұмысында қолданылатын әдіснаманың тиімділігі мен нәтижелілігін көрсеткендігін атап өту керек.


Вебинар мәселелерін талқылауға көптеген қатысушылар, Қазақстан, Ресей және Қырғызстан университеттерінің өкілдері белсенді қатысты.


Вебинар жұмысы барысында полит. ғыл. докторы, Абай атындағы ҚазҰПУ-дың Сорбонна-Қазақстан институтының доценті Аймен Құрманғали бүгінгі күннің маңызды және өзекті тақырыптарын қозғағаны үшін спикерге алғысын білдірді. Ол оқытушы ретінде карантин кезінде, қашықтықтан онлайн оқыту кезінде, студенттердің университетке барып, білім алғысы келетінін көріп таң қалғандығы туралы айтты. Университеттердегі проблемалар АҚШ-та да, Қазақстанда да бірдей, бірақ білім беру сапасы туралы мәселені атап өту маңызды екендігін атап өтті.


Вебинарға 60 қатысушы, сонымен қатар Ресей, Қырғызстан және Қазақстан елдерінің жоғары оқу орындарының өкілдері қатысты.


Ұсыныстар ретінде онлайн-кездесуге қатысушылар жоба шеңберінде вебинарлар топтамасын жалғастыру мүмкіндігі туралы мәселені қарастыруды ұсынды.


Кейінгі вебинарлар туралы ақпаратты Абай атындағы ҚазҰПУ сайтындағы хабарландырулардан табуға болады.


Жоба шеңберіндегі байланыс үшін: тел.: +77017326344, e-mail: bayan_sapargaliyeva@mail.ru, bonya_sh@mail.ru

 

Видеоматериал

 

   

 

   

 

Халықаралық ынтымақтастық департамент