Монография: «Номенклатура мен символикалық өзара байланысы арқылы оқушылардың химиялық білімін жетілдіру», 2003, -9 б.т.
Оқу құралы: «Бейорганикалық химия практикумы» -2004, (16 б.т.).
Оқу құралы: «Химияны оқыту әдістемесі», - 2005 ж. (21 б.т.).
Практикум: «Химияны оқыту әдістемесі», 2006 ж., - 230 б.
Оқу әдістемелік құралы: «Педагогикалық практика әдістемесі». - 2006 ж. (18 б.т.);
Әдістемелік құралы: «Педагогикалық практиканың күнделігі», - 2006 ж. (1 б.т.).
Әдістемелік оқу құралы: «Бейорганикалық химиядан студенттерге арналған өз бетінше орындайтын сұрақтар мен тапсырмалар», - 2007 ж. (11 б.т.).
Оқу құралы: Орысша - ағылшынша - қазақша химиялық терминологиялық сөздік. - 2010 ж. -250 б.
Әдістемелік құралы. «Химияны оқыту әдістемесі» , - 2011 ж. -200 б.
Әдістемелік құралы. «Химия мектепте», - 2011 ж. -149 б.
Оқу құрал. «Химиядан стандартты емес есептерді шешу элективті курсы» , - 2012 ж. -103 б.
Элективті курсы: «Молекулалық биология және генетика бойынша есептер шығару», - 2012 ж., -165 б.
Учебное-методические пособия: «Методические указания к самостоятельной работе для студентов», - 2014 г. - 137 с. .
Оқу құралы. «Химия. бақылау жұмыстары мен тест тапсырмалары», 2014 ж., -232 б.
Оқу құралы: «Биология. Ұлттық Бірегей Тест тапсыруға дайындыққа арналған көмекші», 2016 ж. -450 б.
Оқу құралы: «Топырақ қасиеттерін далалық және зертханалық зерттеулер», - 2016 ж. -336 б.
Оқу құралы: «Топырақтану», -2016 ж. - 226 б.
Оқу құралы: «Химияны оқыту әдістемесі практикумы», -2016 ж. -164 б.
Оқу құралы: «Экология», - 2016 ж. -305 б.
Оқу құралы: «Химия пәнінен тапсырмалар жинағы., -2016 ., -210 б.
Textbook. Teaching Methods on Chemistry Almaty:, 2016272 pages. Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan.
Оқу құралы: «Мектеп химиядан экспериментін жүргізудің әдістемесі»., -2016 ж. -198 б.
Оқу құралы: Химиядан есептер шығару әдістемесі., -2017 ж., -273 б.
Methodology of Research Activity Development in Preparing Future Teachers with the Use of Information Resources// EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2017 13(11):73999-7410. Page 7309-7410.
|