Қазақстандағы дуальды білім берудің икемді моделі
2023 жылғы 11 қыркүйекте KAZDUAL жобасының командасы жобаны іске асыру жұмыстарын жалғастыруда. Өткен оқу жылында Абай атындағы ҚазҰПУ-да «АКТ-мен бастауыш білім беру» мамандығы бойынша дуальды оқытудың пилоттық бағдарламасы енгізілді. Дуальды бағдарлама ACQUIN аккредитациясынан сәтті өтіп, сарапшылардың дуальды бағдарламаны енгізу моделін жақсарту туралы ұсыныстарын алды. Ұсыныстар «6В01705 - Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті» мамандығын пилоттық дуальды бағдарламаға енгізу кезінде ескерілді. Жаңа дуальды білім беру бағдарламасын жасаушыларға ACQUIN-нің серіктес қызметкерлердің санын көбейту жөніндегі ұсынысы құнды болды.
Қазіргі уақытта жоба тобы дуальды жоғары және кәсіптік білім берудің икемді моделімен айналысуда. Осы орайда 2023 жылғы 11 қыркүйекте осы мәселені талқылауға арналған үш кездесу өткізілді. Жобаның ұлттық командасы жоғары оқу орындары мен колледждердің, жоба серіктестерінің пилоттық бағдарламалар тәжірибесінде Қазақстандағы дуальды білім берудің икемді моделін талқылады. Жобаға қатысушылардың дуальды оқытуды жүзеге асыру арқылы жұмысшы кадрлар мен мамандарды даярлау жөніндегі тәжірибесі өзінің тиімділігін халықаралық деңгейде дәлелдеген бірегей тәжірибе болып табылады. Сондай-ақ, 11 қыркүйекте жобаның ұлттық үйлестірушісі Сапаргалиева Баян жобаның сыртқы сарапшысы Карлос Мачадомен кездесу өткізді. Жобаның сыртқы сарапшысы жобаның сәтті жүріп жатқанын, міндеттері іске асырылып жатқанын, дуальды жоғары және кәсіптік білім берудің әзірленіп жатқан икемді моделі түлектерді жұмысқа орналастырудың жоғары пайызын қамтамасыз ететінін атап өтті, өйткені олар жұмыс берушінің нысаналы талаптарына толық жауап беретін болады, ал пилоттық бағдарламалар серіктестердің сұраныстарына барынша жақын болуы тиіс.
Абай атындағы ҚазҰПУ жоба командасының үшінші онлайн кездесуі нәтижелі болды. Жақын болашаққа арналған жоспарлар, жоба аясындағы алдағы іс-шараларға дайындық барысы талқыланып, атқарылатын жұмыстар ауқымы айқындалды. ҚазҰПУ-да дуальды білім беру жүйесін қолдану тәжірибесі бұл жүйенің дәстүрлімен салыстырғанда артықшылығын көрсетіп отыр, өйткені біздің дуальды жоғары және кәсіптік білім берудің икемді моделі теория мен тәжірибе арасындағы алшақтықты жояды.