қазақша · русский · english
 
Біз туралы
 
   Главная / Мажинов Багдат Молдахметович

Мажинов Багдат Молдахметович

1

Жеке тұлғалық деректер

 

Бағдат Молдахметұлы Мажинов- Дефектология мамандығының 3-курс докторанты. Аға оқытушы.

bagdat_1969@mail.ru

2

Білімі

Абай атындағы ҚазПИ-дің «Бастауыш оқыту педагогикасы мен методикасы» факультетіне 1986 жылы түсіп, 1993 жылы Абай атындағы мемлекеттік университетті бастауыш мұғалімі мамандығы бойынша аяқтады.

2003-2005 жылдар аралығында Алматы индустриалды-педагогикалық академиясында екінші жоғары білім: «Экономика және менеджмент» бакалавры дипломын алды.

2011-2013 жылдары «Қайнар» университетінде «Психология» мамандығы бойынша магистратурада оқып, «Әлеуметтік ғылымдар магистрі» дәрежесімен бітірді.

 

3

Академиялық тәжірибесі

 

 

1991-жылы Алматы қаласы, Медеу ауаданындағы Б.Момышұлы атындағы №131-мектеп-лицейде музыка пәнінің мұғалімі болып жұмысқа тұрып, 1994-1998 жылдар аралығында осы мектепте директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары қызметін атқарды.

2001-2004 жылдар аралығында Алматы индустриалды колледжінде директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

2002-2004 жылдар аралығында Алматы индустриалды-педагогикалық академиясының тәрбие істері жөніндегі проректоры қызметін атқарды.

2004-2006 ж.ж. «»Шағын кәсіпкерлікті дамыту қоры» АҚ жетекші маман, бас маман.

2007 жылы Абай атындағы ҚазҰПУ психология-педагогика факультетінде оқытушы, аға оқытушы

2009-2014 ж.ж. Абай атындағы ҚазҰПУ психология-педагогика факультетінде деканның, кейіннен педагогика және психология институтында директордың тәрбие істері жөніндегі орынбасары қызметін атқарды.

2014 жылы Абай атындағы ҚазҰПУ «дефектология» мамандығына докторантураға түсті.

 

 

4

Соңғы

3 жыл ішінде жарияланған

ғылыми еңбектерінің тізімі

1.      Socially - Psychological Nature and d Underlying Reasons of Deviant Behavior

World Academy of Science,  and Technology, Испания, 75, 2013, стр. 549-550

2.      Әлеуметтену процесінің сфералары мен кезеңдері. Вестник университета «Қайнар» 2013 жыл, №1. 14-16

3.      Особенности профессиональной ориентации глухих учащихся. Вестник КазНПУ им.Абая №1(41), 2014г

4.      Конструктивное разрешение психолого-педагогических конфликтов на основе модификации стиля вербального общения. Научно-теоретический журнал «Вопросы педагогики»№1, 2014 г.

5.      Студенттерді әлеуметтендіру мәселесі. Вестник Кыргызкого гос.университета им. И.Арабаева №2, 2013

6.      Психолого-педагогические факторы развития речи в дошкольном возрасте. Материалы республиканской научно-практической конференции. «Современные проблемы психолого-педагогического образования в Республике Казахстан»

7.      «Жоғары оқу орындарында даму мүмкіндіктері шектеулі студенттерді оқыту мәселелері».Материалы Международной научно-практическоц конференции «Академика Тулегена Тажибаева -основатель психологической и педагогическкой науки в Казахстане» посвященной 80-летию профессора Жолмухана Туркпенулы, 21 ноября 2014 год.

8.      Денсаулық мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға жоғары кәсіптік білім берудің өзектілігі. Сбоирник 1-международной научно-практической конференции. Украина. Донбасский пед.университет. 2015 г.

9.      Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға кәсіби бағдар беру мәселелері. Б 94 «БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИННОВАЦИЯЛАР: ІЗДЕНІС ЖӘНЕ ШЕШІМДЕР» II халықар. ғыл.-практ.конф. мат. (Астана, 2015 ж.

10.  Вопрос доступа молодых инвалидов в высшие учебные заведения. Вестник КазНПУим.Абая. №1(40)2015

11.  Мүмкіндіктері шектеулі тұлғалар үшін қолжетімді жоғары оқу орындарының жүйесін қалыптастырудың алғы шарттары. Вестник Кыргызкого гос.университета им. И.Арабаева. спец. Выпуск. 2015

12.  The model of formation of readiness of teachers to work in conditions of inclusive education// International Journal of Environmental and Science Education. - ISSN: 1306-3065. - 2016. -V.11.-Iss.11.- P.4680-4689. Импакт-фактор базы SCOPUS. Current impact factor SCOPUS: 1.05 Z.Movkebayeva, I.Oralkanova,B.Mazhinov, B.Beisenova, O.Belenko


← Кері оралу