қазақша · русский · english
 
Біз туралы
 
   Главная / Орынбаева Лаура Қаныбекқызы

Орынбаева Лаура Қаныбекқызы

 

ҚЫСҚАША ӨМІРБАЯНЫ

07.02.1987 туған жылы, қазақ, білімі жоғары.

2004 жылы Жамбыл облысы, Тараз қаласындағы М.Х. Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің мектеп-лицейінің түлегі.

2008 жыл Тараз мемлекеттік педагогикалық институтын "Педагогика және психология" (бакалавр)

2010 жыл Тараз мемлекеттік педагогикалық институты "Педагогика және психология" (магистратура)

2019 жыл Абай атындағы ҚазҰПУ докторантура бағдарламасы бойынша "Педагогика және психология" (докторантура)

2022 жыл Абай атындағы ҚазҰПУ-де «Оқудан тыс іс-әрекеттерді ақпараттандыру жағдайында оқушылардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру» тақырыбында докторлық диссертация қорғалды.

Жұмыс тәжірибесі:

2010-2011 жылдары Шымкент қаласындағы Шымкент әлеуметтік-педагогикалық университетінде оқытушы және Жас ғалымдар кеңесінің төрағасы қызметін атқарды.

2012-2014 жылдары Астана қаласы, Қазақ технологиялар және бизнес университетінде, Халықаралық қатынастар және ғылыми-зерттеу жұмыстары бойынша менеджері қызметін атқарды 2015-2016 жылы Жамбыл облыстық туберкулез диспансерінде Персоналды басқару қызметінің инспекторы қызметін атқарды.

2019-2024 жылдары Абай атындағы ҚазҰПУ-да "Педагогика және психология" кафедрасының аға оқытушысы қызметін атқарды.

2024 жылдан Абай атындағы ҚазҰПУ-да "Дене шынықтыру және спорт" кафедрасының PhD., аға оқытушы қызметін атқарады.

 

БІЛІМ

Білім беру мекемесі

Біліктілік

Диплом берілген уақыты

Тараз мемлекеттік педагогикалық институты

Педагогика және психология бакалавры

2008

Тараз мемлекеттік педагогикалық институты

Педагогика және психология магистрі

2010

Тараз инновациалық-гуманитарлық университеті

Құқық бакалавры

2015

Абай атындағы ҚазҰПУ 

Философия докторы

2022

 

ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕ

Ғылыми дәрежесінің атауы

Ғылыми облысы

Диплом берілген күні

Философия докторы (PhD)

Педагогика және психология

2022

 

ОҚЫТАТЫН ПӘНДЕРІ 

Бакалавриат: Педагог-психолог қызметіндегі Арт-терапия, Педагог-психологтың кәсіби қызметінің нормативтік-заңнамалық базасы, Педагог-психологтың өзін-өзі басқаруы мен имиджі, Тұлғаның психологиялық денсаулығының бұзылуының алдын алу, Тұлға психологиясы, Қарым-қатынас психологиясы, Педагогикалық шеберлік негіздері және т.б. Қазақ, орыс тілдерінде сабақ беремін.

Магистратура: Жоғары мектепте білім беру бағдарламаларын оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жобалау, Жоғары білім берудегі педагогикалық дизайн, Басқару психологиясы.

 

ҒЫЛЫМИ ЕҢБЕКТЕРІ

1. Development of Electronic Resources on the Formation of  Personal Qualities of Schoolchildren. //Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment. - 2020.- Vol.8, Iss.4-P.777-783. (в соавторстве: Kosherbaeva Aigerim Nuralievna, Grinshkun Vadim Valerevich, Bidaibekov Yesen Yklasovich and Kosherbaeva Gaziza Nuralievna and Zhanat Bissenbayeva.)

https://www.lifescienceglobal.com/pms/index.php/jiddt/article/view/7114       

2. Факторы информатизации внеучебной деятельности в школе, способствующие личностному развитию обучающихся //КазНПУ имени Абая ВЕСТНИК СЕРИЯ «Физико-математические науки».- Алматы.-2019.-№2 (66).- С.261-265. ISSN 1728-7901.

https://bulletin-phmath.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/9

3. Принципы и условия использования информационных технологии в рамках внеучебной деятельности школьников. //КазНПУ имени Абая

«Педагогика и психология» Научно-методический журнал.- Алматы.-2019.-№2 (39).- С.77-85. ISSN 2077-6861(в соавторстве: Гриншкун В.В.,

Бидайбеков Е.Ы., Кошербаева А.Н.)

https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/10

4. Виды и особенности средств информатизации, применяемых для развития личностных качеств школьников во внеучебной деятельности. 

//КазНПУ имени Абая ВЕСТНИК СЕРИЯ «Физико-математические науки».-Алматы.- 2019.-№3 (67).-С.218-223 ISSN 1728-7901(в соавторстве: Кошербаева А.Н.)

https://bulletin-phmath.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/8

5. Эффективные пути формирования личностных качеств учащихся в условиях информатизации внеучебной деятельности школы. //ВЕСТНИК КазНПУ имени Абая, серия «Педагогические науки».-Алматы.- 2021.-№4 (72).-С. 254-261.

https://bulletin-pedagogy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/16

6. Информатизация образовательной среды и виртуальные сообщества как факторы-психолого-педагогического воздействия на современного школьника. //«Педагогика и психология». Научно-методический журнал КазНПУ имени Абая.-Алматы.- 2021.-№4 (49).- С.134-143. (в соавторстве: Г.Б.Таутаева, Аз.Н.Кошербаева, А.З.Алипбек) https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/archive

7. Информационные технологии и способы их использования для формирования значимых личностных качеств в рамках внеучебной деятельности школьников. //Математическое моделирование и информационные технологии в образовании и науке: Материалы IX Международной научно-методической конференции посвященной 75-летию профессора Е.Ы.Бидайбекова и 35-летию школьной информатики.  КазНПУ им Абая.-Алматы.- 2020. С.377-382. ISBN 978-601-298-715-7

file:///C:/Users/Professional/Downloads/-2020.pdf

8. Әл-Фараби шығармашылық мұрасы- тарихтың ажырамас бөлігі. //Сборник научных статей Международной научно-практической конференции «Жамбыл Жабаев и проблемы национального воспитания в эпоху новых вызовов». КазНПУ им Абая.- Алматы.-2021. С.299-302. ISBN 978-601-353-067-3 (в соавторстве: Сахиева Л.М.)

9. Әл-Фарабидің сындарлы педагогикалық жүйесі -ғылыми-философиялық мұрасының ажырамас бөлігі. //Сборник научных статей Международной научно-практической конференции, посвященной 90-летию Ауданбека Кобесова «Ауданбек Кобесов-создатель облика Аль-Фараби, как философа-мыслителя, математика, естествоиспытателя, педагога и современное образование».  КазНПУ им Абая.- Алматы.-2022. С.187-192. (в соавторстве: Байдалиев Д.Д., Умбетбаев К.У.) https://kobesov90.kaznpu.kz/ru/

10. Белгісіздік педагогикалық және психологиялық аспектілері және олардың жасөспірімдердегі кәсіби өзін-өзі анықтау процесіне әсері. // КазНПУ им Абая, Евразийский национальный университет имени Л.Н.Гумилева. Научная дискуссия. (Республиканская научно-практическая конференция с международным участием) «Личность в ситуации неопределенности: дискурс в течение жизни». Сборник научных трудов. Алматы.-2024. С.97-101. (в соавторстве: Үсен А.Б.) https://www.kaznpu.kz/ru/32736/news/

11. Оқушылардың коммуникативті дағдыларын заманауи интербелсенді технологиялары арқылы дамыту. //Международный научный журнал АКАДЕМИК.-Астана.- №2 (248), 2024. С.26-29. (в соавторстве: Болатбек Н.Ж.) https://journal-academic.com/f/mezhdunarodnyj_nauchnyj_zhurnal_akademik_1504_chast_2_3.pdf

12. Жоғары сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастыруда заманауи цифрлық технологияларды қолдану. //Қазақстан мектебі. №3 (1178), 2024. Б.14-16. (в соавторстве: Үсен А.Б.)

kaz_mektep@mail.ru 

 

 

 

 


← Кері оралу