қазақша · русский · english
   
  Негізгі бет / Хабарландыру
25.05.2024

Бос жұмыс орны: Мониторинг және талдау бөлімінің бастығы


Бос лауазымның атауы:

Шарттардың мониторингі және активтерді басқару департаментінің Мониторинг және талдау бөлімінің бастығы

Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері:

1) Мемлекеттік сатып алу шарттары және азаматтық-құқықтық мәмілелер бойынша міндеттемелердің орындалу мониторингін ұйымдастыру және жүзеге асыру;

2) қоғам қаражатын жұмсаудың тиімділігін талдау.

Негізгі лауазымдық міндеттері:

1) Қоғамның мүлкін басқаруды жоспарлау, мониторингілеу, тиімділігін бағалау және бақылау жүйесін қалыптастыруға қатысу;

2) инвестициялық жобаларды іске асыру бойынша мониторингті жүзеге асыруға;

3) Қоғамның мүлкін пайдалануға байланысты жергілікті нормативтік актілерді қолдану практикасын талдауды және қорытуды жүзеге асыруға, оны жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеуге;

4) АҚС шарттарын жасауды және олардың орындалуына мониторингті жүзеге асыруға;

5) Қоғам үшін мемлекеттік сатып алу туралы шарттардың жасалуына және талаптарының орындалуына мониторинг жүргізуді жүзеге асыруға;

6) жеткізілетін тауардың/орындалатын жұмыстардың/көрсетілетін қызметтердің өткізілген сатып алуларға немесе қоғамның талаптарына сәйкестігін тексеруге;

7) тауарды алуға, қызмет көрсетуге, жұмысты орындауға өтінім жасау рәсімдеріне бақылауды жүзеге асыруға;

8) мемлекеттік сатып алу порталында орналастыру және/немесе оларды азаматтық-құқықтық сипаттағы шарттарға енгізу үшін техникалық ерекшеліктерді әзірлеуге қатысуға, сондай-ақ сатып алынатын тауарлар/жұмыстар/көрсетілетін қызметтер бойынша техникалық шарттар мен өзге де талаптарды тексеруге;

9) шарттар талаптарының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігін, сондай-ақ оларды қоғам үшін жасасудың қолайлы шарттарын тексеру мақсатында Қоғамның қаржы-шаруашылық қызметінің жасалатын шарттарына мониторинг жүргізу;

10) көрсетілген қызметтер мен орындалған жұмыстардың сапасына, қоғамға Бөгде ұйымдардың да, Қоғам қызметкерлерінің де мониторингін жүргізуге;

11) департамент директорына қаражатты жұмсау жөніндегі кемшіліктерді жою жөнінде ұсыныстар енгізуге;

12) өндірістік процестердің тиімділігі мен ашықтығын арттыру;

13) келіп түскен өтінімдер мен шағымдарға талдау жүргізуге, қажет болған жағдайда Департамент директорына өндірістік процестердегі кемшіліктерді жою жөнінде ұсыныстар енгізеді;

14) Қоғам бюджетінің баптарына сәйкес бюджеттік өтінімдерді қалыптастыруға қатысу.

Іссапарларға шығу:

ия

Білімі:

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) заңгерлік немесе экономикалық білім

Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы, басқалары)

Мамандығы бойынша кемінде үш жыл жұмыс өтілі бар

Кәсіби құзыреттер:

Бөлім қызметінің бағыты бойынша Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының кодекстерін, заңдары мен нормативтік құқықтық актілерін, қоғамның ішкі нормативтік актілерін; есептеу техникасы, коммуникациялар және байланыс құралдары; еңбекті ұйымдастыру және басқару негіздері; еңбек заңнамасы, ішкі еңбек тәртібінің тәртібі, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өндірістік санитария жөніндегі нормалар, өрт қауіпсіздігі талаптарын білуі керек.

Жеке құзыреттер мен қасиеттер:

Жоғары ұйымшылдық, коммуникабельділік, жауапкершілік, дәлдік, орындаушылық, еңбекқорлық, ұжымда және өз бетінше жұмыс істеу қабілеті.

Тілдерді білуі, мемлекеттік тілді қоса алғанда (меңгеруі тиіс тілдердің тізімі)

Қазақша, орысша

Компьютерлік дағдылар:

MS Windows, MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook), Internet, кеңсе техникасымен және Мемлекеттік сатып алу веб-порталында жұмыс істеу дағдылары

Түйіндемені тапсыру мерзімі:

 

Байланысушы тұлға:

hrteam@abaiuniversity.edu.kz.

Куйлюков Т.С.