Бос лауазымның атауы:
|
Шарттардың мониторингі және активтерді басқару департаментінің Активтерді басқару бөлімінің бастығы
|
Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері:
|
1) Қоғам активтерін басқару, оның ішінде корпоративтік басқару сапасын арттыру саласында саясатты қалыптастыру;
2) Қоғам активтерін басқару саласындағы саясаттың мақсаттары мен басымдықтарын айқындау;
3) Қоғамның мүліктік кешенін басқару және дамыту.
|
Негізгі лауазымдық міндеттері:
|
1) Қоғамның активтерін басқару, оның ішінде корпоративтік басқару сапасын арттыру саласындағы саясатты әзірлеуге қатысуға;
2) Қоғам активтерін басқару тиімділігін талдауды және бағалауды жүзеге асыру;
3) Қоғамның мүлкін басқаруды жоспарлау, мониторингілеу, тиімділігін бағалау және бақылау жүйесін қалыптастыруға қатысу;
4) Қоғам активтерін басқарудың тиімділігін бағалау нәтижелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелерін оңтайландыру жөнінде Қоғам Департаментінің директорына ұсыныстар енгізуге міндетті;
5) құрылымдық бөлімшені құру, қайта ұйымдастыру, бәсекелестік ортаға беру, тарату мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеуге қатысуға;
6) Қоғамның мүлкін пайдалануға байланысты жергілікті нормативтік актілерді қолдану практикасын талдауды және қорытуды жүзеге асыруға, оны жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеуге;
7) Қоғамның мүлкін жалға беру жөніндегі комиссияның жұмысын ұйымдастыруға;
8) мүліктік жалдау шарттарын жасауды және олардың орындалуына мониторингті жүзеге асыруға;
|
Іссапарларға шығу:
|
ия
|
Білімі:
|
Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) заң білімі
|
Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы, басқалары)
|
Мамандығы бойынша кемінде үш жыл жұмыс өтілі бар
|
Кәсіби құзыреттер:
|
Бөлім қызметінің бағыты бойынша Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының кодекстерін, заңдары мен нормативтік құқықтық актілерін, қоғамның ішкі нормативтік актілерін; есептеу техникасы, коммуникациялар және байланыс құралдары; еңбекті ұйымдастыру және басқару негіздері; еңбек заңнамасы, ішкі еңбек тәртібінің тәртібі, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өндірістік санитария жөніндегі нормалар, өрт қауіпсіздігі талаптарын білуі керек.
|
Жеке құзыреттер мен қасиеттер:
|
Жоғары ұйымшылдық, коммуникабельділік, жауапкершілік, дәлдік, орындаушылық, еңбекқорлық, ұжымда және өз бетінше жұмыс істеу қабілеті.
|
Тілдерді білуі, мемлекеттік тілді қоса алғанда (меңгеруі тиіс тілдердің тізімі)
|
Қазақша, орысша
|
Компьютерлік дағдылар:
|
MS Windows, MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook), Internet, кеңсе техникасымен және Мемлекеттік сатып алу веб-порталында жұмыс істеу дағдылары
|
Түйіндемені тапсыру мерзімі:
|
|
Байланысушы тұлға:
|
hrteam@abaiuniversity.edu.kz.
Куйлюков Т.С.
|