қазақша · русский · english
   
  Негізгі бет / Хабарландыру
25.05.2024

Вакансия: Активтерді басқару бөлімінің бастығы


Бос лауазымның атауы:

Шарттардың мониторингі және активтерді  басқару департаментінің Активтерді басқару бөлімінің бастығы

Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері:

1) Қоғам активтерін басқару, оның ішінде корпоративтік басқару сапасын арттыру саласында саясатты қалыптастыру;

2) Қоғам активтерін басқару саласындағы саясаттың мақсаттары мен басымдықтарын айқындау;

3) Қоғамның мүліктік кешенін басқару және дамыту.

Негізгі лауазымдық міндеттері:

1) Қоғамның активтерін басқару, оның ішінде корпоративтік басқару сапасын арттыру саласындағы саясатты әзірлеуге қатысуға;

2) Қоғам активтерін басқару тиімділігін талдауды және бағалауды жүзеге асыру;

3) Қоғамның мүлкін басқаруды жоспарлау, мониторингілеу, тиімділігін бағалау және бақылау жүйесін қалыптастыруға қатысу;

4) Қоғам активтерін басқарудың тиімділігін бағалау нәтижелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелерін оңтайландыру жөнінде Қоғам Департаментінің директорына ұсыныстар енгізуге міндетті;

5) құрылымдық бөлімшені құру, қайта ұйымдастыру, бәсекелестік ортаға беру, тарату мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеуге қатысуға;

6) Қоғамның мүлкін пайдалануға байланысты жергілікті нормативтік актілерді қолдану практикасын талдауды және қорытуды жүзеге асыруға, оны жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеуге;

7) Қоғамның мүлкін жалға беру жөніндегі комиссияның жұмысын ұйымдастыруға;

8) мүліктік жалдау шарттарын жасауды және олардың орындалуына мониторингті жүзеге асыруға;

Іссапарларға шығу:

ия

Білімі:

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) заң білімі

Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы, басқалары)

Мамандығы бойынша кемінде үш жыл жұмыс өтілі бар

Кәсіби құзыреттер:

Бөлім қызметінің бағыты бойынша Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының кодекстерін, заңдары мен нормативтік құқықтық актілерін, қоғамның ішкі нормативтік актілерін; есептеу техникасы, коммуникациялар және байланыс құралдары; еңбекті ұйымдастыру және басқару негіздері; еңбек заңнамасы, ішкі еңбек тәртібінің тәртібі, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өндірістік санитария жөніндегі нормалар, өрт қауіпсіздігі талаптарын білуі керек.

Жеке құзыреттер мен қасиеттер:

Жоғары ұйымшылдық, коммуникабельділік, жауапкершілік, дәлдік, орындаушылық, еңбекқорлық, ұжымда және өз бетінше жұмыс істеу қабілеті.

Тілдерді білуі, мемлекеттік тілді қоса алғанда (меңгеруі тиіс тілдердің тізімі)

Қазақша, орысша

Компьютерлік дағдылар:

MS Windows, MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook), Internet, кеңсе техникасымен және Мемлекеттік сатып алу веб-порталында жұмыс істеу дағдылары

Түйіндемені тапсыру мерзімі:

 

Байланысушы тұлға:

hrteam@abaiuniversity.edu.kz.

Куйлюков Т.С.