қазақша · русский · english
   
  Негізгі бет / Хабарландыру
03.06.2024

Вакансия: Маркетинг басқармасының басшысы

 

Бос лауазымның атауы:

Абай атындағы ҚазҰПУ Маркетинг басқармасының басшысы

Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері:

1) маркетингтік стратегиялардың ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді мақсаттарын әзірлеу жөніндегі процесті ұйымдастыру;

2) нарықты зерттеу және бәсекелестерді талдау: білім беру саласындағы трендтерді анықтау, студенттердің қажеттіліктері мен қалауларын түсіну, бәсекелестік ортаны талдау және университеттің артықшылықтарын анықтау үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу;

3) университетті ілгерілету: жарнамалық кампанияларды, PR-іс-шараларды, білім беру көрмелері мен жәрмеңкелеріне қатысуды, Ашық есік күндерін ұйымдастыруды және басқа да іс-шараларды қоса алғанда, университетті тартымды оқу орны ретінде ілгерілету үшін маркетингтік науқандарды әзірлеу және іске асыру.

4) университеттің веб-сайтын басқару, оны іздеу жүйелерін оңтайландыру, әлеуметтік медианы басқару және мақсатты аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасау үшін басқа да онлайн-ресурстар;

5) брендті басқару: университеттің имиджін құру және қолдау, университеттің бәсекелестерінен ерекшеленуіне және беделін нығайтуға көмектесетін брендтік стратегияны, логотиптерді, ұрандарды және басқа элементтерді әзірлеу.

6) маркетингтік әрекеттерді үйлестіру және ортақ мақсаттарға қол жеткізу үшін басқа құрылымдық бөлімшелермен өзара іс-қимыл жасау;

7) ықтимал теріс фактілердің алдын алуға немесе қысқартуға бағытталған тәуекелдер менеджментін жетілдіру.

Негізгі лауазымдық міндеттері:

қарамағындағыларды жедел басқаруды жүзеге асырады, мақсаттарға қол жеткізуді және басқаруға жүктелген міндеттер мен функциялардың толық орындалуын қамтамасыз етеді;

қоғамның медиа, маркетингтік және кәсіптік бағдарлау стратегиясының негізгі бағыттарын және оның орындалуын бақылауды айқындайды;

брендті жылжыту, жарнамалық компаниялар және қоғамдық қабылдауды басқаруды қоса алғанда, университеттің медиа, маркетингтік және кәсіптік бағдарлау стратегиясын бақылау;

студенттерді жалдауды жүзеге асыруды бақылау: жаңа студенттерді тарту мақсатында маркетингтік науқандарды ұйымдастыру және жүзеге асыру, сондай-ақ қазіргі студенттерді ұстап қалу;

нарықты талдау және зерттеу: мақсатты аудиториялардың қажеттіліктері мен мүдделерін анықтау үшін нарықтық зерттеулер жүргізу, сондай-ақ білім беру саласындағы үрдістерді бақылау;

басқару бюджетін жоспарлау мен басқаруды бақылау; шығындарды оңтайландыру және маркетингтік іс-шараларға инвестициялардың тиімділігін бағалау;

бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара әрекеттесу және көпшілік алдында сөйлеу: университеттің бұқаралық ақпарат құралдарына ұсынылуы, көпшілік алдында сөйлеуді басқару және копирайтинг және сұхбатты үйлестіру;

маркетингтік және білім беру мақсаттарының дәйектілігін қамтамасыз ету үшін университеттің академиялық және әкімшілік бөлімшелерімен өзара іс қимыл жасау;

цифрлық маркетинг пен әлеуметтік желілердің жұмысын бақылау: университет сайтында және әлеуметтік желілерде мазмұнды басқаруды қоса алғанда, цифрлық маркетинг саласындағы стратегияларды әзірлеу және іске асыру;

іс-шаралар және демеушілік: университеттің хабардарлығын арттыруға және демеушілік келісімдерді іздеуге және басқаруға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру;

жұмыс беруші ұсынатын жеке және ұжымдық қорғау құралдарын мақсатына сай қолданады;

 

Іс-сапарларға шығу:

Қазақстан бойынша және шетелге іссапарлар болуы мүмкін

Білімі

жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім

Лауазымға тағайындалған кезде академиялық дәреже мен академиялық магистр дәрежесінің болуы артықшылық болып табылады.

Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы, басқалары)

мемлекеттік органдардағы немесе білім беру және ғылыми ұйымдардағы әкімшілік-басшылық лауазымдарында немесе мамандығы бойынша кемінде 5 жылдан кем емес.

Кәсіби құзыреттер:

университеттің мақсаттары мен қажеттіліктерін, сондай-ақ білім беру нарығындағы өзгермелі ортаны ескере отырып, ұзақ мерзімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу мүмкіндігі;

Білім беру қызметтері нарығының ерекшеліктерін, бәсекелік ортаны, студенттердің қажеттіліктері мен үміттерін, сондай-ақ білім беру тенденцияларын білу;

Маркетингтік науқандарды жоспарлау және жүзеге асыру кезінде негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін нарықты зерттеу, деректерді талдау және тенденцияларды анықтау мүмкіндігі;

Әлеуметтік медиа, контент маркетингі, іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO), контекстік жарнама және басқалар сияқты цифрлық маркетинг құралдарын түсіну және студенттерді тарту және университетті жылжыту үшін оларды тиімді пайдалану мүмкіндігі.

Жеке құзыреттер мен қасиеттер:

Маркетинг командасын тиімді басқару, қызметкерлерді ынталандыру, олардың кәсіби дағдыларын дамыту және жалпы мақсаттарға жету мүмкіндігі;

Университет әкімшілігі, оқытушылар құрамы, студенттер, ата-аналар, сыртқы серіктестер және жарнама агенттіктерін қоса алғанда, әртүрлі мүдделі тараптармен тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігі.

Мемлекеттік тілді қоса алғанда, тілдерді білуі (кандидат меңгеруі тиіс тілдердің тізімі)

Орыс, қазақ тілін жетік меңгерген, ағылшын тілін білу маңызды.

Компьютерлік дағдылар:

Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Google Workspace (Docs, Sheets, Slides) немесе олардың баламалары сияқты кеңсе бағдарламаларын білу;

Adobe Photoshop немесе Canva сияқты графикалық редакторлармен жұмыс істеудің негізгі дағдылары;

Microsoft Access немесе ұқсас бағдарламалар сияқты деректер қорымен жұмыс істеудің негізгі білімі

Түйіндемені тапсыру мерзімі:

hrteam@abaiuniversity.edu.kz   10.06.2024 ж. дейін.

Байланысушы тұлға:

Узакбаева Назгуль Жауынгеровна, анық..тел. 291-82-57