қазақша · русский · english
   
  Негізгі бет / Хабарландыру
01.11.2024

Бос жұмыс орны: Бухгалтерлік есеп бөлімінің меңгерушісі

 

Бос лауазымның атауы:

Бухгалтерлік есеп бөлімінің меңгерушісі

Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері:

Бухгалтерлік есеп және есеп беру бөлімінің (бұдан әрі - Бухгалтерлік есеп бөлімінің басшысы) еңбекақы төлеуді, бюджетке және бюджеттен тыс қорларға салықтар мен төлемдерді уақтылы есептеуді, ұстауды және аударуды, іссапар шығыстарын есептеуді және аударуды қамтамасыз ету (бұдан әрі - Бухгалтерлік есеп бөлімінің басшысы) әкімшілік және Компанияның басқарушы персоналы

Негізгі лауазымдық міндеттері:

1) еңбекақыны, демалыстарды, жұмыстан босатылған кездегі өтемақыларды және есептеудің басқа да түрлерін (қаржылық көмек, сыйлықақылар, қосымша төлемдер мен үстемеақылар, біржолғы есептеулер, сағаттық жалақылар), сондай-ақ еңбекақыны және есептеудің басқа да түрлерін есептеу және аудару. Қоғамның берілген бұйрықтарына және жұмыс уақытын есепке алу кестелеріне сәйкес және т.б.);

2) салықтар мен бюджетке және бюджеттен тыс қорларға төлемдерді есептеу, ұстау және аудару, оларды бухгалтерлік есепте дұрыс көрсету;

3) бастапқы құжаттаманы қабылдау және бақылау (жаңадан қабылданған қызметкердің жеке куәлігі, шегерімге алу туралы өтініш, ағымдағы шоттың бар екендігі туралы Банктен анықтама) және бухгалтерлік есеп жүйесінде өңдеуге дайындау;

4) Қоғамның өкімдері негізінде Қоғам қызметкерлеріне іссапар шығыстарының уақтылы есептелуін және аударылуын, іссапар шығыстары бойынша операциялардың бухгалтерлік есепте дұрыс көрсетілуін бақылау;

5) есеп берушілердің іссапар шығындарын растайтын құжаттарды уақтылы тапсыруын бақылау;

6) тоқсан сайын салық тіркелімін қалыптастыру және салық органдарына 200.00 нысандағы салық есептілігін ұсыну үшін мәліметтерді дайындау;

7) еңбекке жарамсыздық парағын, демалыстарды және демалыс пен жұмыстан босатуға өтемақыларды есептеу үшін орташа жалақыны есептеудің дұрыстығын тұрақты негізде тексеру;

8) ай сайын әкімшілік-басқарушы персоналдың, педагогикалық қызметкерлердің, білім беруді қамтамасыз етуші және қызмет көрсетуші персоналдың тұрғысында еңбекақы төлеу бойынша есеп айырысулар жинағы туралы ақпаратты дайындау және ұсыну;

9) ай сайын әкімшілік-басқару персоналының, педагогикалық қызметкерлердің, білім беру және техникалық қызмет көрсету персоналының, бөлімшелердің контексінде еңбекақы қоры туралы мәліметтерді ұсыну;

10) бөлімшелер мен қызметтердің еңбекақы төлеу парақтарын уақтылы жасауын, Қоғам қызметкерлеріне еңбекақы төлеу ведомостарын жасауды және таратуды бақылау;

1) шаруашылық ішілік резервтерді анықтау, компьютерлік технологияларды қолдану негізінде бухгалтерлік есептің прогрессивті нысандары мен әдістерін әзірлеу және енгізу мақсатында бухгалтерлік есеп пен есептілік деректері негізінде Қоғамның қаржылық-шаруашылық қызметін талдауға қатысу, сондай-ақ қаражаттарды, тауарлық-материалдық құндылықтарды, негізгі құралдарды, есеп айырысулар мен төлем міндеттемелерін түгендеу;

11) еңбек тәртібін сақтауға бағытталған іс-шараларды әзірлеуге және іске асыруға қатысу;

12) ақша қозғалысына байланысты операцияларды есепке алуда көрсету;

13) есепке алу құжаттарының сақталуын, олардың мұрағатқа тапсыру үшін белгіленген тәртіппен ресімделуін қамтамасыз ету.

Іссапарлар:

Міндетті түрде

Білімі:

Жоғары білім Бухгалтерлік есеп және аудит

Қажетті кәсіптік тәжірибе (ұзақтығы, саласы, т.б.)

Мемлекеттік, коммерциялық, коммерциялық емес немесе халықаралық ұйымдарда кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі

Кәсіби құзыреттер:

Ұжымдағы қарым-қатынастың этикалық нормалары, қаржы және бухгалтерлік есеп саласындағы білім.

Жеке құзыреттер мен қасиеттер:

Қарым-қатынас дағдылары, нәтижеге бағдарлану, ұқыптылық

Тілдерді, оның ішінде мемлекеттік тілді білу (үміткер сөйлеуі тиіс тілдердің тізімі)

Қазақ, орыс

Компьютерлік дағдылар:

Outlook, PowerPoint, Excel, Word, Salem, 1C: Бухгалтерлік есеп 8.3, ZIK

Резюме жіберу мерзімі:

29.10.2024 дейін

Байланыс жасайтын тұлға:

Бидай Саяжан Жұмаділқызы

8(727) 291-90-12

s.bidai@abaiuniversity.edu.kz