1
|
Интернет-ресурс құралдары арқылы оқушылардың әскери істі үйренуін белсендіру.
|
2
|
Кеңес Одағының Батыры, қазақстандық жауынгер Нағи Ілиясовтың жауынгерлік жолы - Ұлы Отан Соғыс жылдарындағы кеңес сарбаздарының ерлік үлгісі ретінде
|
3
|
Кеңес Одағының Батыры, Қазақстан Республикасының Халық Қаһарманы С.К.Нұрмағамбе-товтың жауынгерлік жолы - өз Отанына шексіз беріліп қызмет етудің үлгісі ретінде
|
4
|
Кеңес Одағының Батыры Мәлік Ғабдуллиннің жауынгерлік жолы - студенттердің әскери-патриоттық тәрбиесінің маңызды кезеңі ретінде.
|
5
|
Ауғанстандағы ұрыстық іс-қимылдар - жас ұрпақтың мықтылығы мен интернационалдық борышын адал атқаруына сынақ ретінде.
|
6
|
Алғашқы әскери дайындық сабақтарында оқушылардың адамгершілік сана-сезімдерін тәрбиелеу.
|
7
|
Оқушыларды сабақтан тыс уақытта Отанды қорғау дайындығына тәрбиелеу.
|
8
|
Мемлекеттің әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі Қазақстан Республикасының Әскери Доктринасы.
|
9
|
«Алғашқы әскери дайындық» курсын оқытудағы бірлесу технологиясын қолдану, жалпы білім беру мекемелері оқушыларының танымдық қызығушылығын арттыру құралы ретінде.
|
10
|
«Бастапқы әскери дайындық» мамандығы бойынша студенттің психофизикалық жағдайының көрсеткіштерін зерттеу.
|
11
|
Ұлы Отан Соғысы жылдарындағы Қазақстанның ұлттық әскери бөлімдерінің қалыптасу тарихы және жауынгерлік жолы.
|
12
|
Орта білім беру мекемелерінде алғашқы әсери дайындық сабақтарын өткізу және жоспарлауды ұйымдастыру әдістемесі.
|
13
|
Взвод құрамында дене шынықтыру сабақтарын өткізу және ұйымдастыру әдістемесі.
|
14
|
Әскери топография бойынша сабақтарды өткізу және ұйымдастыру әдістемесі.
|
15
|
Әскери-инженерлік дайындық бойынша сабақтарды өткізу және ұйымдастыру әдістемесі.
|
16
|
Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар бойынша сабақтарды өткізу және ұйымдастыру әдістемесі.
|
17
|
Қарсыластың ядролық қару-жарақ қолдану жағдайында орта жалпы білім беру мекемелерінің оқушыларын өзін-өзі ұстау ережелерін оқытуда сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі.
|
18
|
Қарсыластың химиялық қару-жарақ қолдану жағдайында орта жалпы білім беру мекемелерінің оқушыларын өзін-өзі ұстау ережелерін оқытудағы сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі.
|
19
|
Қарсыластың бактериологиялық қару-жарақ қолдану жағдайында орта жалпы білім беру мекемелерінің оқушыларын өзін-өзі ұстау ережелерін оқытудағы сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі.
|
20
|
Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларда тәртіп ережесі бойынша сабақтарды өткізу және ұйымдастыру әдістемесі.
|
21
|
Жарылғыш заттар, жаяу әскерге қарсы және танкіге қарсы миналар, тосын мина және де басқа да жарылғыш құралдарды оқытудағы сабақтарды өткізу және ұйымдастыру әдістемесі.
|
22
|
Алғашқы әскери дайындық сабақтарында салауатты өмір салтын қалыптастырудың әдістемесі.
|
23
|
Бірінші қазақ генералы Сабыр Рақымовтың өмір жолы мен ерлігі негізінде жастарды Отансүйгіштікке тәрбиелеудің ғылыми теориялық негіздері.
|
24
|
1916 жылғы Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыс және оның жастар мен студенттерге әскери патриоттық тәрбие берудегі маңыздылығы.
|
25
|
Жаппай қырып-жою қаруы және одан сақтанудың жолдары.
|
26
|
Бейбіт уақытта әскери-далалық терапияны ұйымдастырудың негізгі қағидалары.
|
27
|
Бастапқы әскери дайындық педагог-ұйымдастырушы мұғалім тұлғасының өздігінен жетілдіру үдерісінің негізгі сипаттамалары.
|
28
|
Б.Момышұлының «Соғыс психологиясы» еңбегіндегі қазақстандық патриотизмнің бейнеленуі және әскери өнердің мәселелері.
|
29
|
Ер Жәнібек мұрасын оқыту арқылы жастарға патриоттық тәрбие беру.
|
30
|
Білім беру мекемесінде мектеп оқушыларының алғашқы әскери дайындықпен педагогикалық қамтамасыз етілуі.
|
31
|
Бастапқы әскери дайындық оқытушы-ұйымдастырушысының педагогикалық мәдениеті және қалыптасуы
|
32
|
Алғашқы әскери дайындықтың мектеп курсында мәселелік оқыту технологияларын қолданудың педагогикалық шарттары.
|
33
|
Алғашқы әскери дайындық бойынша студенттерде кәсіби біліктілікті қалыптастырудың алғышарттары.
|
34
|
Алғашқы әскери дайындық сабақтарында болашақ әскери қызметкерлерді психологиялық дайындау.
|
35
|
Жоғары оқу орындарындағы алғашқы әскери дайындық сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану жолдары.
|
36
|
Әскери-спрорттық ойындарды өткізудің әдістемесі, ұйымдастыру және дайындауы.
|
37
|
Қазақ халқының әскери тарихында билердің орны мен рөлі.
|
38
|
Жалпы білім беретін орта мектептерде алғашқы әскери дайындықты оқытудағы заманауи мәселелер және оларды шешу жолдарын іздеу.
|
39
|
Тәуелсіздік жылдары Қазақстан Республикасының азаматтық қорғаныс органдары мен құрамаларының құрылуы, қалыптасуы және дамуы.
|
40
|
«Бастапқы әскери дайындық» мамандығы бойынша студенттердің физикалық дайындығының теориялық және әдістемелік негіздері.
|
41
|
Жалпы білім беру мектептеріндегі алғашқы әскери дайындық сабақтарында оқыту технологиясын теориялық негіздеу.
|
42
|
Жалпы білім беру мектептерінде алғашқы әскери дайындық сабақтарындағы білім беру сапасын басқару.
|
43
|
Студенттердің оқу іс-әрекетін белсендіру - педагогикалық мәселе ретінде.
|
44
|
ҚР Қарулы Күштер қатарында қызметке дайындауда Ішкі қызмет жарғысы және оның рөлі.
|
45
|
Мектеп оқушыларының бастапқы әскери дайындағын ұйымдастыру және оқу-материалдарымен қамтамасыз ету.
|
46
|
Болашақ Отан қорғаушыларын әскер мен флоттың тарихи қалыптасқан жауынгерлік дәстүрлері негізінде тәрбиелеу.
|
47
|
Әскери геральдика және оның мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие беру жүйесіндегі рөлі.
|
48
|
Әскери-техникалық үйірменің тәрбиелік және оқыту мүмкіндіктері.
|
49
|
Алғашқы әскери дайындық сабақтарындағы интерактивтік ойындар мектеп оқушыларының танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру құралы ретінде.
|
50
|
Әскери педагогиканың тарихы және оның Қазақстандағы дамуы.
|