қазақша · русский · english
 
О нас
 
   Главная / Хан Наталья Николаевна

Хан Наталья Николаевна

 

Қысқаша Өмірбаяны

1968 жылы Атырау қаласындағы № 2 орта мектепті аяқтады. 1973 жылы Гурьев педагогикалық институтын үздік бітіріп, тарих пәнінің мұғалімі мамандығын алды. Өзінің педагогикалық қызметін № 16 ВЛШ-да (тарих пәнінің мұғалімі) бастап, Гурьев педагогика және психология кабинетінің меңгерушісі, педагогикалық практика меңгерушісі, осы кафедрада сағат сайын оқытушы болып жалғастырды. 1977 жылы стажер-зерттеуші болып ауыстырылды, ал 1978 жылдан бастап Абай атындағы ҚазПИ педагогика кафедрасында аспирантурада оқыды. 1982 жылы кандидаттық диссертациясын қорғады. Гурьев педагогикалық институтында аға оқытушы, психология кафедрасының меңгерушісі болып жұмыс істеді.

1985 жылдан - Абай атындағы АМУ педагогика кафедрасында, 1991 жылдың мамырынан-осы кафедраның доценті. 998 жылы 13.00.01 - Жалпы педагогика мамандығы бойынша докторлық диссертация қорғады, 2001 жылы профессор ғылыми атағын алды. 2009 жылы - Ұлттық тәрбие және өзін-өзі тану кафедрасының профессоры, 2013 жылы-Абай атындағы ҚазҰПУ Магистратура және докторантура институтының педагогикалық мамандықтар кафедрасының профессоры. 2014 жылдан бастап қазіргі уақытқа дейін-Абай атындағы ҚазҰПУ ПиП Институтының Педагогика және психология кафедрасының профессоры.

 

БІЛІМ

Бітірген оқу орыны

Біліктілігі

Бітіру күн

Гурьев педагогикалық институты

тарих пәнінің мұғалімі

1973

Абай атындағы КазПи

Стажер-зерттеуші

1977

Абай атындағы КазПи

аспирант

1978

 

ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕ

Ғылыми дәрежесінің атауы

Ғылыми облысы

Диплом берілген күні

Педагогика ғылымдарының докторы

13.00.01 Жалпы педагогика, педагогика және білім тарихы, этнопедагогика

1999

 

ҒЫЛЫМИ  АТАҒЫ

Ғылыми атағы

Тағайындалған  күні

Профессор

 2001

 

ОҚЫТАТЫН ПӘНДЕРІ

Бакалавриат: Педагогика. Педагог-психологтың кәсіби қызметінің нормативтік-заңнамалық базасы

Магистратура: Жоғары мектеп педагогикасы. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістері

 

ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТІ

1. Инновационные подходы в становлении новой парадигмы конкурентоспособного высшего педагогического образования//Педагогическое образование и наука. Научно-методический журнал. №4 ,2018- С.7-14 (Россия).

2. Organization of teaching practice of future primary school teachers in the context of dual training system: Kazakhstani experience" //International Journal of Educational Management, 2017, Vol. 32 Issue: 5, pp.942-954

3. Проблемы и перспективы развития высшего  педагогического образования в Республике Казахстан// Психолого-педагогический  поиск.-2018, № 3 (47).- С.176-185 (Россия, Рязань)  (РИНЦ)

4. Основные подходы к разработке нового содержания педагогического образования Республики Казахстан /Вестник КазНПУим. Абая сер. Педагогические наук № 2 (68), 2022 г. - C. 7-14

5. Буллинг-виктимизация в образовательной среде как научно-педагогический феномен. ///Вестник Евразийского университета им.Л.Гумилева - № 1(134)/2021.-С.35-42

 

ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТ -  1.2015-2017 - председатель подсекции по спец.5В010300, 6М010300, 6Д010300 -Педагогика и психология РУМС на базе КазНПУ им.Абая специальности  и

2. Член рабочих групп по разработке типовых программ дисциплин пед.цикла «Педагогика» и «Теория и методика воспитательной работы». 2012, 2014, 2016, 2019

3.Член рабочей группы по разработке программы и курса лекций «Қазақ ел» «Мәнгілік ел», 2013, 2015

4.Соавтор первых в Казахстане учебников «Pedagogy», «Theory and methods of upbringing work» на англ.языке  (2017)

5.Соавтор учебника «Мәнгілік ел», 2015 г.

1. Theory and methods of upbringing work  (approved by the MES) - Almaty: 2016.- 265 р. (foreword, р.р. 46-60, 107-123, 170-198) (в соавт.)

2. Pedagogy (approved by the MES) - Almaty: 2016 -392 р.  (р.17-36,р.63-88,р259-278,р.338-352)ю (в соавт.)

3. Основы психолого-педагогического исследования: методология и методы. (РУМС МОН РК): Учебное

Пособие.- Алматы:KazBookTrade, 2017- 5 п.л. (в соавт.)

4. Педагогика  (РУМС МОН РК): Учебное пособие.- Алматы: ТОО KazBookTrade», 2017. - 358 с. . (С.22-47, 89-121). (в соавт.)

5. Теория и методика воспитательной работы (РУМС МОН РК): Учебное пособие. Алматы: ТОО.KazBookTrade», 2017. - 308 с. ( С.3-5,60-77, 141 162,225-265)(в соавт.)

 

МАРАПАТТАРЫ

1. Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің құрметті қызметкері " (2010 ж.)

2. ҚР БҒМ "Қазақстан Республикасының ғылымын дамытудағы еңбегі үшін" төсбелгісі (2011 ж.),

3. ҚР БҒМ КОКСОН жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды аттестаттаудан өткізудегі еңбегі үшін алғыс хат 2020

4. ҚР БҒМ КОКСОН жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды аттестаттаудан өткізудегі еңбегі үшін алғыс хат 2021 ж.

5. " Үздік ұстаз "белгісі(2011ж.),

 


← Вернуться назад