қазақша · русский · english
   

 

Аккредитация - бұл ЖОО қызметінің сапасын тұтастай немесе ЖОО-ның жекелеген білім беру бағдарламаларын аккредиттеу органы белгілі бір стандарттар мен өлшемдерге сәйкестігін бағалайтын процесс («Білім туралы» Қазақстан Республикасының 27.07.2007 ж. № 319-III Заңы).

 

Стандарттар мен өлшемдерді әрбір аккредиттеу органы өз бетінше анықтайды.

 

Аккредиттеудің түрлері:

- институционалдық;
- бағдарламалық (мамандандырылған) аккредиттеу.

 

Институционалдық аккредиттеуден өту университетке бірнеше мүмкіндіктер береді:

- студенттер мен оқытушылардың академиялық ұтқырлығын дамыту;

- университеттің білім беру қызметінің экспортқа бағдарлануын кеңейту;

- өзінің мәртебесін және берілген білімнің еуропалық стандарттарға сәйкестігін растау;

- ұлттық білім беру нарығында бәсекеге қабілеттілікті арттыру;

- білім беру гранты негізінде мемлекеттік қаржыландыруды алу;

- университет туралы ұстанымын, имиджін және қоғамдық пікірін арттыру;

- сапаны қамтамасыз етудің ішкі жүйесін жетілдіру және сапа мәдениетін дамытуды қамтамасыз ету;

- білім беру бағдарламаларын басқару арқылы білім беру процесін басқару.

 

Бағдарламалық (мамандандырылған) аккредиттеуден өту университетке келесідей мүмкіндіктер береді:

- университет дипломдарын тану және түлектерді шетелде жұмысқа орналастыру мүмкіндіктерін кеңейту;

- студенттер мен оқытушылардың академиялық ұтқырлығын дамыту;

- білім беру қызметінің экспортқа бағдарлануын кеңейту;

- халықаралық білім беру нарығында бәсекеге түсу, жоғары білім берудің әртүрлі жүйелерінің қажеттіліктерін қанағаттандыру;

- өзінің мәртебесін және берілген білімнің еуропалық стандарттарға сәйкестігін растау;

- білім беру қызметтерінің ұлттық нарығында бәсекеге қабілеттілікті арттыру;

- мемлекеттік білім беру гранты негізінде қаржыландыру алу;

- білім беру бағдарламалары туралы позицияны, имидж бен қоғамдық пікірді арттыру;

- білім беру бағдарламасының сапасын қамтамасыз етудің ішкі жүйесін жетілдіру және сапа мәдениетін дамытуды қамтамасыз ету;

- білім беру бағдарламасын басқару арқылы білім беру процесін басқару.