Бос лауазымның атауы:
|
Академиялық мәселелер жөніндегі департамент директорының орынбасары
|
Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері:
|
- ҚР МЖМБС талаптарына, жоғары кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкес оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша университет қызметіне қатысу.
- Департамент қызметіне қатысты ректор бұйрықтарының орындалуын қамтамасыз етеді.
Департамент жұмысының перспективалық және жылдық жоспарларының жобаларын әзірлейді және оларды университет басшылығына ұсынады.
- Жоспарда көзделгеніс-шаралардың орындалуын, сондай-ақ Департамент қызметкерлері орындаған жұмыстардың сапасын бақылайды.
- Департамент қызметінің бағыттары бойынша әртүрлі тұжырымдамалардың, бағдарламалардың жобаларын әзірлеуге қатысады.
- ПОҚ педагогикалық жүктемесінің көлемін және кафедралардың ағымдағы оқу жылына арналған штаттық кестесін жоспарлау мен бөлуді, профессорлық-оқытушылық құрамның еңбек тәртібін сақтауын бақылау.
- Университеттің сағаттық қорын құруды қамтамасыз етеді және оның тиімді пайдаланылуын бақылайды.
- Аудиториялық Қордың жаңа оқу жылына дайындығын қамтамасыз ету.
- Ғылыми Кеңестің отырыстарына материалдар дайындайды, оқу процесін ұйымдастыру мәселелеріне қатысты университеттің Ғылыми кеңесінің қаулыларының орындалуына бақылауды жүзеге асырады.
- Университет басшылығын сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың ықтимал немесе орын алған бұзушылықтары, мүдделер қақтығысын шешу саясаты және университеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі басқа да ішкі нормативтік құжаттарының талаптары туралы ақпарат тандыру жөніндегі саясатты қолдайды.
|
Негізгі лауазымдық міндеттері:
|
- Аудиториялық Қордың жұмыспен қамтылуын бақылау.
- Оқу процесіне қатысты мәселелер бойынша университет басшылығына, жоғары тұрған ұйымдарға ақпарат дайындайды және ұсынады.
- Бекітілген кестелер мен кестеге сәйкес институттарда (факультеттерде) оқу сабақтарының барысына бақылауды жүзеге асыру;
- ҚР ҒЖБМ талаптарына сәйкес үлгерімді ағымдағы бақылауды, аралық және қорытынды мемлекеттік аттестаттауды ұйымдастыру және өткізу қағидаларының сақталуына бақылауды ұйымдастырады.
- Қажетті құжаттаманы әзірлеуге қатысу.
- Бөлімнің бекітілген істер номенклатурасына сәйкес іс жүргізуді және құжаттануды қамтамасыз етеді, нормативтік талаптардың сақталуын, құжаттаманың жинақтылығы мен сапалы ресімделуін, оны келісудің белгіленген тәртібінің сақталуын қамтамасыз етеді.
- Департамент жұмысының бейіні бойынша қызметкерлердің университет басшылығы ұйымдастыратын іс-шараларға қатысуын қамтамасыз етеді.
|
Іссапарларға шығу:
|
Мүмкін
|
Білім:
|
Жоғары, ғылым докторы, кем дегенде ғылым кандидаты болуы тиіс
|
Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы, басқалары)
|
Жоғары білім және жоғары оқу орындарында немесе басқа да білім беру ұйымдарында ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесі кемінде 5 жыл
|
Кәсіби құзыреттер:
|
Маман есептерді, анықтамаларды, қызметтік жазбалар, өтінімдер, бұйрық жобаларын, іскерлік хаттарды жасай білуі керек
|
Жеке құзыреттер мен қасиеттер:
|
Командада жұмыс істей білу, еңбекқорлық, жұмысқа қабілеттілік, әдептілік, шыдамдылық, шыдамдылық, батылдық, ақпаратпен жұмыс істей білу, сенімділік, сыпайылық, жауапкершілік, өз қызметінде жетілдіруге ұмтылу
|
Мемлекеттік тілді қоса алғанда, тілдерді білуі (кандидат меңгеруі тиіс тілдердің тізімі)
|
Қазақ, орыс және ағылшын тілдері
|
Компьютерлік дағдылар:
|
Word, Excel, PowerPoint, электрондық пошта (OutlookExpress), Opera, Chrome жәнет.б. браузерлерімен жұмыс істей білу және т.б.
|
Түйіндемені тапсыру мерзімі:
|
2022 жылғы 26 тамызға дейін
|
Байланысушы тұлға:
|
hrteam@abaiuniversity.edu.kz
|