қазақша · русский · english
 
Біз туралы
 
   Главная / Абитова Гулбану Тастановна

Абитова Гулбану Тастановна

 

ҚЫСҚАША ҒҰМЫРНАМА     

Абитова Гулбану Тастановна 1964 жылы, 5 тамызда дүниеге келген. Қауымдастырылған профессор, PhD докторы

Ресей Федерациясы Педагогика ғылымдарының кандидаты

1985 жылдан 1987 жылға дейін - Алматы облысы, Ұйғыр ауданы, Шонжы ауылы №5 бөбекжай-балабақшасының тәрбиешісі.

1987-1990 Ж. Ж. - Қазақстан ЛКЖО Ұйғыр ҚР II-хатшысы

1990-1996 жылдары-Алматы облысы, Ұйғыр ауданы, Шонжы ауылының № 22 бөбекжай-бақшасының меңгерушісі.

1996 жылдан 2004 жылға дейін - Алматы облысы, Іле ауданы, Өтеген батыр кенті №38 мектеп-гимназиясы директорының оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары

2004 жылдан 2015 жылға дейін - СПбГУП Алматы филиалының аға оқытушысы

2015 жылдан 2018 жылға дейін - СПбГУП Алматы филиалының әлеуметтік-мәдени технологиялар кафедрасының доценті

2018 жылдан 2020 жылға дейін СПбГУП Алматы филиалының әлеуметтік-мәдени технологиялар кафедрасының меңгерушісі

2020 жылдан бастап - Абай атындағы ҚазҰПУ-дың мектепке дейінгі білім беру, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану білім беру бағдарламасының қауымдастырылған профессоры.

 

 

Оқу мекемесі

Біліктілігі

Бітіру күні

ҚазМемҚызПИ,

 

тарих-педагогика факультеті, мамандығы бойынша мектепке дейінгі тәрбие бойынша әдіскер, пед. училище

1981-1985 ж.

Абай атындағы

филология факультеті

1999-2001 ж.

Санкт-Петербург Гуманитарлық кәсіподақтар университеті,

"Әлеуметтік-мәдени қызметтің теориясы мен әдістемесі" мамандығы бойынша аспирантура»

2010-2014 ж.

 

Оқытатын пәндері:

Балабақшадағы әдістемелік жұмыс,
Балалар әдебиеті,
мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің жұмысы,
драматизация дағдыларын дамыту.
Педагогикалық шеберлік негіздері, тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі,
Драматизация және ойын

 

Ғылыми-әдістемелік жұмыстар:

Әлеуметтік-мәдени қызмет арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың ақпараттық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру; тәрбиешілердің педагогикалық шеберлігінің негіздерін дамыту; мектеп жасына дейінгі балалардың драматизация дағдыларын дамыту.

 

Ғылыми мақалалар

1. О роли познавательного интереса в формировании основ информационной культуры детей старшего дошкольного возраста Известия РГПУ им. А.И. Герцена.  Научный журнал ВАК РФ №161. Москва, июль, 2013. С. 178-186

2. Социально-культурная среда как фактор формирования информационной культуры детей старшего дошкольного возраста. В мире научных открытий. Научный журнал ВАК РФ, серия «Социально-гуманитарные науки» Красноярск, февраль 2014 С. 967-980

3. Формирование основ информационного мировоззрения детей старшего дошкольного возраста средствами культуротворческих технологий. Педагогическое образование в России.  Научный журнал. Екатеринбург (включен в Перечень периодических изданий ВАК РФ). май 2014

4. Информационно-просветительная деятельность как ресурс формирования основ информационной культуры дошкольника EuropeanSocialScienceJournal (Европейский журнал социальных наук). январь 2015 г. № 1. Том 1 (включен в Перечень периодических изданий ВАК РФ). С.152-157

5. Художественно-творческая деятельность как средство формирования основ информационной культуры детей старшего дошкольного возраста Современные исследования социальных проблем. Электронный научный журнал (включен в Перечень периодических изданий ВАК РФ).№5 (61) 2016 г. с. 5- 21

6. Методологический потенциал социально-культурной деятельности в системе личностного становления молодежи Культура, язык, литература в современной парадигме. Коллективная монография Алматы: Алматинский филиал НОУ ВПО  «Санкт-Петербургский Гуманитарный университет профсоюзов», 2017, С 8-23.

7. Монография .Концепция формирования основ информационной культуры детей старшего дошкольного возраста средствами социально-культурной деятельности. -Алматы: «ИП Волков А.И.» 2018.-120 с.

8. Pedagogical Aspects of Socio-Cultural Activities in the Context of the Formation of Preschooler`s Information Culture («Педагогические аспекты социокультурной деятельности в контексте формирования информационной культуры у дошкольников») ASTRA SALVENSIS -  Revista de istorie si cultura  (Входит в базу Web of Science (Art&Humanities Citation Index and Scopus). - URL: //http://ip-science.thomsonreuters.com). 2018. С 481-495

9. Psyhoemotional Aspects for Creative Potential Development within the Framework of Schoolchildren Informational Culture Environment Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment 2020, 8. (Входит в базу Web of Science (Art&Humanities Citation Index and Scopus). - URL: //http://ip-science.thomsonreuters.com). Vol 8, №3 (2020), С 406-412.

10. Self-Reflection as a Tool for the Formation of Information Culture Foundations of Preschool Children            Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment, 2020, 9. Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment (Входит в базу Web of Science (Art&Humanities Citation Index and Scopus). - URL: //http://ip-science.thomsonreuters.com). Vol 8, №2 (2020), С181-187. 

 


← Кері оралу