Бос лауазымның атауы:
|
Білім беруді цифрландыру департаментінің директоры
|
Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері:
|
- Бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдау және пысықтау бойынша жедел міндеттер;
-университеттің жергілікті желісіне қызмет көрсету, оны дамыту бойынша жұмыстарды жүзеге асыру;
- үшінші тарап бағдарламалық жасақтамасын қолдана отырып процестерді автоматтандыру;
- интернет-ресурстарға қол жеткізуді және ақпараттық қауіпсіздік саясатын бақылауды жүзеге асыру.
|
Негізгі лауазымдық міндеттері:
|
- Жабдықтарды, БҚ, қызметтерді, жинақтаушы және шығыс материалдарын жеткізу жөніндегі ұйымдармен шарттарды жасасу, орындау мәселелері бойынша контрагенттермен өзара іс-қимыл жасау;
- бағдарламалық-техникалық құралдардың, электрондық байланыс және телекоммуникация құралдарының сенімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету;
- Оқу процессін автоматтандыруды қамтамасыз ету;
- университеттің IT деңгейінен жоғарылату;
- ақпаратты қорғау құралдарын мониторингілеу және басқару;
- білім беруді цифрландыру департаментіне басшылықты жүзеге асыру, оның ішінде осы құрылымдық бөлімше қызметінің бағыттарын жоспарлауды, ұйымдастыруды, бақылауды, үйлестіруді және дамытуды қамтамасыз етеді;
- автоматтандырылған жүйелерді әзірлеу бойынша қаржылық шығыстар жоспарын жасау;
- Департамент қызметінің бағыты бойынша құжат айналымын жүргізу.
|
Іс-сапарларға шығу:
|
Қажет болған жағдайда
|
Білімі
|
Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім
|
Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы, басқалары)
|
Ұқсас лауазымдағы еңбек өтілі кемінде бір жыл.
|
Кәсіби құзыреттер:
|
- команданы қалыптастыру және басқару;
- Қазақстан Республикасының ақпараттық коммуникациялық технологиялар саласындағы заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу
|
Жеке құзыреттер мен қасиеттер:
|
Өкілдік ету, дербестік, бастамашылдық, сервиске бағдарлану, зейінділік, өзін - өзі ынталандыру және тез білім алу, командада және өз бетінше жұмыс істей білу; жақсы ұйымдастырушылық дағдылар (жоспарлау және іске асыру); жұмыс кестесінен тыс жұмыс істеу мүмкіндігі; әріптестерімен және білім алушылармен достық және тиімді жұмыс істей білу.
Жоғары тиімділік және қысқа мерзімде жұмыс істеу мүмкіндігі.
Қарым-қатынас дағдылары мен өзара әрекеттесудің маңыздылығын түсіну,
|
Мемлекеттік тілді қоса алғанда, тілдерді білуі (кандидат меңгеруі тиіс тілдердің тізімі)
|
Қазақ тілі, орыс тілі
|
Компьютерлік дағдылар:
|
MS Office (Excel, PowerPoint, Word), ZOOM, Teams, электрондық пошта (Outlook Express) пакетін жақсы меңгеру.
|
Түйіндемені тапсыру мерзімі:
|
2023 жылғы 30 қарашаға дейін
|
Байланысушы тұлға:
|
Түйіндемені жіберу:
HRTeam@abaiuniversity.edu.kz.
Тел: 291-18-29.
|