қазақша · русский · english
 
О нас
 
   Главная / Абаева Ғалия Әскербекқызы

Абаева Ғалия Әскербекқызы

Ғалия Әскербекқызы Абаева Санкт-Петербург қаласындағы Герцен атындағы Ресей мемлекеттік педагогикалық университетін «Дефектолог» мамандығы бойынша бітірген.


1992 жылдан Абай атындағы Қазақ педагогикалық институтында (қазіргі Абай атындағы ҚазҰПУ) ассистент, оқытушы, аға оқытушы қызметтерін атқарды. 2001 жылы Абай атындағы ҚазҰПУ-дың аспирантурасына оқуға түсіп, 2005 жылы «Көру қабілеті нашар балалардың сөйлеуін дамыту» тақырыбында кандидаттық диссертация қорғады (13.00.03 - Түзету педагогикасы мамандығы бойынша).


2008-2016 жылдары Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің «Арнайы және әлеуметтік педагогика» кафедрасының меңгерушісі қызметін атқарды.


2016-2020 жылдар аралығында «Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың ұлттық ғылыми-практикалық орталығы» мемлекеттік мекемесінің директоры қызметін атқарған.


2020 жылдан осы уақытқа дейін Абай атындағы ҚазҰПУ-дың Педагогика және психология институтының директоры.


Доцент Ғ.Ә. Абаева Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің тапсырысы бойынша іздестіру және қолданбалы зерттеулерге белсенді қатысады:


025 - «Арнайы білім беруді әдістемелік қамтамасыз ету» бағдарламасы (2009-2011);


014 - «Арнайы білім берудің коррекциялық-педагогикалық процесін жобалаудың ғылыми-теориялық негіздері» бағдарламасы (2011-2013);


055 - «Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет» тақырыбы бойынша бағдарлама (2013-2015);


217 - «Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет» бағдарламасы (2017-2020);


099 - «Білім беру сапасын арттыру» бағдарламасы «Мүмкіндіктері шектеулі оқушыларға арналған бастауыш негізгі және жалпы орта білім беру бағдарламаларын әзірлеу» РСҚО ҰҒПО базасында (2020-2021).


Ғ.Ә. Абаеваның ғылыми қызығушылық саласы өте кең, атап айтсақ: көру қабілеті бұзылған, көптеген мүмкіндіктері шектеулі балаларға инклюзивті білім беру, психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету; мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу мен оқыту мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру кеңістігіне қосу; балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау критерийлері, арнайы педагогтардың, жалпы мұғалімдердің инклюзивті білім беру ортасында жұмыс істеуге кәсіби дайындығы, білім беруде цифрлық платформаларды пайдалану және т.б.


Ғалымның қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде жарияланған басылымдары арнайы педагогика және инклюзивті білім беру, жоғары оқу орындары бойынша ғылыми ортада үлкен сұранысқа ие.


Ғ.Ә. Абаева Қазақстандағы тұңғыш зағип балаларға арналған қазақ және орыс тілдеріндегі 1-сыныптың зағип оқушыларына арналған «Бедерлі-нүкте жазу» оқулықтарының авторы.


Ашық баспасөзде 70-тен астам ғылыми-әдістемелік еңбектер жариялады: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі ұсынған арнаулы мектептерге арналған 8 оқулық; 2 оқулық, (UMO RUMS мөрімен) 9 әдістемелік ұсыныс (ҚР Білім және ғылым министрлігі ұсынған), 1 терминологиялық сөздік (UMO RUMS мөрімен), 1 электронды оқулық, 1 оқу-әдістемелік құрал, 1 монография, Халықаралық ғылыми журналдардағы 3 мақала индекстелген Scopus Q1,Q3 ақпараттық базасы 88 және 56 пайыздық көрсеткішпен, соңғы бес жылда ҚР БҒМ COXON ұсынған басылымдарда 11 мақала, жоғары және орта білім беру ұйымдары үшін типтік оқу бағдарламалары жарыққа шықты.


Scopus дерекқорында h - 1 бар. Монографиялар мен оқу басылымдарына авторлық құқықты тіркеу туралы 8 мемлекеттік куәлік алды.


Доцент Ғ.Ә. Абаева белсенді түрде ғылыми ұйымдастырушылық және әдістемелік қызметті жүргізеді: 8D019 - Арнайы педагогика мамандарын даярлау (6D010500 - Дефектология / 8D01901 - Арнайы педагогика мамандарын даярлау) бағыты бойынша диссертациялық кеңес төрағасының орынбасары, Бюллетень редколлегиясының мүшесі. «Арнайы педагогика» сериясы бойынша Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы редакциялық алқасының мүшесі. 2010-2016 жж «Әлеуметтік педагогика» мамандығының ОӘК төрайымы, әр жылдары «Дефектология» және «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» мамандықтарының МЖМБС әзірлеу жөніндегі жұмыс топтарының жетекшісі және мүшесі болды.


Ғ.Ә. Абаева Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің халықаралық және республикалық жобалары аясындағы ғылыми зерттеулерге қатысушы:


· Еуропалық Одақтың Эразмус+Бағдарламасы 618835-EPP-1-2020-1-KZ

EPPKA2-CBHE-SP Implementing dual system in Kazakhstan/ Implementing dual system in Kazakhstan - KAZDUAL (2021-2023); Жоғары мектептің білім беру құралдары мен ресурстарын кеңейту мақсатында «Инклюзивті білім берудің онлайн курстары (IEOC)» жобасы.


· Білім берудегі инновацияларды таңдау және бағалау және

педагогикалық эксперимент жүргізу. Абай атындағы ҚазҰПУ-дың Жоғары Экономика мектебімен бірлесіп гранттық қаржыландыру, Мәскеу қ., РФ (2020-2021).


· Сорос-Қазақстан Қорының «Инклюзивті білім берудің онлайн

курстары (IEOC)» жобасының гранттық қаржыландыруы - «Баршаға арналған мектеп» ҮЕҰ базасында;


· Абай атындағы ҚазҰПУ ректорының гранты: «Дамушы білім беру ортасы аясында виртуалды зертхананы жобалау» (2022).


Ғ.Ә. Абаеваның ғылыми жетекшілігімен педагогика ғылымдары бойынша 25-тен астам магистрлік диссертациялар қорғалып, магистр дәрежесі алынды. Өзінің ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп, ғылыми коммуникация аясын кеңейте отырып, тұрақты түрде шетелде тағылымдамадан, сондай-ақ, шетелде және Қазақстан Республикасында әртүрлі біліктілікті арттыру курстарынан өтіп тұрады.


Доцент Ғ.Ә. Абаева «Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы» атағының иегері (2012); Қазақстан Республикасында білім беруді дамытуға қосқан жеке үлесі үшін Білім және ғылым министрінің Алғыс хатымен (2018); Қазақстан халықтары ассамблеясының «Бірлік» медалімен, «Ерен еңбегі үшін» мемлекеттік медалімен марапатталған (2021).


Ғ.Ә. Абаева «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне инклюзивті білім беру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Заң жобасын әзірлеу жөніндегі Қазақстан Республикасы Мәжілісінің жанындағы жұмыс тобының мүшесі болды.


Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент Ғ.Ә. Абаева Қазақстан Республикасының ғылымы мен біліміне зор үлес қосып келеді.


Қазіргі уақытта Ғ.Ә. Абаеваның жетекшілігімен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жалғастыру барысында мұғалімдерді кәсіби қолдау мақсатында «Жалпы білім беретін мектептердің мұғалімдерін инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істеуге дайындау» тақырыбында ғылыми іс-шаралар бағдарламасы әзірленді.

 


← Вернуться назад