Бос лауазымның атауы:
|
Маркетинг бөлімінің басшысы
|
Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері:
|
Университеттің ғылыми, білім беру, педагогикалық және ілеспе қызметтер нарығындағы үлесін кеңейтуге, университет қызметтерін әлеуетті тұтынушылармен қарым-қатынасты нығайтуға және дамытуға бағытталған университеттің маркетингтік стратегиясын жүзеге асыру.
|
Негізгі лауазымдық міндеттері:
|
Кафедраны басқару, университеттің маркетингтік саясатын әзірлеу, стратегия мен маркетинг саясатын әзірлеу, маркетинг жоспарының орындалуын үйлестіру және бақылау.
|
Іс-сапарларға шығу:
|
иә
|
Білімі
|
Жоғары
|
Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы, басқалары)
|
Маркетинг және халықаралық қатынастар саласында кемінде 3 жыл
|
Кәсіби құзыреттер:
|
Бөлім менеджменті, контент-жоспар әзірлеу, маркетингтік коммуникациялар, маркетинг құралдарын білу, басқа құрылымдық бөлімшелермен байланысу мүмкіндігі
|
Жеке құзыреттер мен қасиеттер:
|
Ұйымдастырушылық және көшбасшылық қабілеттері жоғары
|
Мемлекеттік тілді қоса алғанда, тілдерді білуі (кандидат меңгеруі тиіс тілдердің тізімі)
|
Қазақ және орыс тілдерін жетік білу.
Ағылшын тілін білу үстемдік етеді
|
Компьютерлік дағдылар:
|
ДК және графикалық бағдарламалардың сенімді пайдаланушысы
|
Түйіндемені тапсыру мерзімі:
|
Түйіндемелер 2023 жылдың 29 қарашасын қоса алғанда қабылданады
|
Байланысушы тұлға:
|
hrteam@abaiuniversity.edu.kz
|