Main /
Announcements
25.05.2024 Бос жұмыс орны: Мониторинг және талдау бөлімінің бастығы
Бос лауазымның атауы: Шарттардың мониторингі және активтерді басқару департаментінің Мониторинг және талдау бөлімінің бастығы Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері: 1) Мемлекеттік сатып алу шарттары және азаматтық-құқықтық мәмілелер бойынша міндеттемелердің орындалу мониторингін ұйымдастыру және жүзеге асыру; 2) қоғам қаражатын жұмсаудың тиімділігін талдау. Негізгі лауазымдық міндеттері: 1) Қоғамның мүлкін басқаруды жоспарлау, мониторингілеу, тиімділігін бағалау және бақылау жүйесін қалыптастыруға қатысу; 2) инвестициялық жобаларды іске асыру бойынша мониторингті жүзеге асыруға; 3) Қоғамның мүлкін пайдалануға байланысты жергілікті нормативтік актілерді қолдану практикасын талдауды және қорытуды жүзеге асыруға, оны жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеуге; 4) АҚС шарттарын жасауды және олардың орындалуына мониторингті жүзеге асыруға; 5) Қоғам үшін мемлекеттік сатып алу туралы шарттардың жасалуына және талаптарының орындалуына мониторинг жүргізуді жүзеге асыруға; 6) жеткізілетін тауардың/орындалатын жұмыстардың/көрсетілетін қызметтердің өткізілген сатып алуларға немесе қоғамның талаптарына сәйкестігін тексеруге; 7) тауарды алуға, қызмет көрсетуге, жұмысты орындауға өтінім жасау рәсімдеріне бақылауды жүзеге асыруға; 8) мемлекеттік сатып алу порталында орналастыру және/немесе оларды азаматтық-құқықтық сипаттағы шарттарға енгізу үшін техникалық ерекшеліктерді әзірлеуге қатысуға, сондай-ақ сатып алынатын тауарлар/жұмыстар/көрсетілетін қызметтер бойынша техникалық шарттар мен өзге де талаптарды тексеруге; 9) шарттар талаптарының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігін, сондай-ақ оларды қоғам үшін жасасудың қолайлы шарттарын тексеру мақсатында Қоғамның қаржы-шаруашылық қызметінің жасалатын шарттарына мониторинг жүргізу; 10) көрсетілген қызметтер мен орындалған жұмыстардың сапасына, қоғамға Бөгде ұйымдардың да, Қоғам қызметкерлерінің де мониторингін жүргізуге; 11) департамент директорына қаражатты жұмсау жөніндегі кемшіліктерді жою жөнінде ұсыныстар енгізуге; 12) өндірістік процестердің тиімділігі мен ашықтығын арттыру; 13) келіп түскен өтінімдер мен шағымдарға талдау жүргізуге, қажет болған жағдайда Департамент директорына өндірістік процестердегі кемшіліктерді жою жөнінде ұсыныстар енгізеді; 14) Қоғам бюджетінің баптарына сәйкес бюджеттік өтінімдерді қалыптастыруға қатысу. Іссапарларға шығу: ия Білімі: Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) заңгерлік немесе экономикалық білім Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы, басқалары) Мамандығы бойынша кемінде үш жыл жұмыс өтілі бар Кәсіби құзыреттер: Бөлім қызметінің бағыты бойынша Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының кодекстерін, заңдары мен нормативтік құқықтық актілерін, қоғамның ішкі нормативтік актілерін; есептеу техникасы, коммуникациялар және байланыс құралдары; еңбекті ұйымдастыру және басқару негіздері; еңбек заңнамасы, ішкі еңбек тәртібінің тәртібі, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өндірістік санитария жөніндегі нормалар, өрт қауіпсіздігі талаптарын білуі керек. Жеке құзыреттер мен қасиеттер: Жоғары ұйымшылдық, коммуникабельділік, жауапкершілік, дәлдік, орындаушылық, еңбекқорлық, ұжымда және өз бетінше жұмыс істеу қабілеті. Тілдерді білуі, мемлекеттік тілді қоса алғанда (меңгеруі тиіс тілдердің тізімі) Қазақша, орысша Компьютерлік дағдылар: MS Windows, MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook), Internet, кеңсе техникасымен және Мемлекеттік сатып алу веб-порталында жұмыс істеу дағдылары Түйіндемені тапсыру мерзімі: Байланысушы тұлға: hrteam@abaiuniversity.edu.kz. Куйлюков Т.С. |