About us | Главная /
Ингайбекова Толқын Амангелдіқызы
Ингайбекова Толқын Амангелдіқызы
ҚЫСҚАША ӨМІРБАЯНЫ Ингайбекова Толкын Амангелдиновна 1998 жылы Абай атындағы Алматы мемлекеттік университетінің, биология және психология мамандығын оқып бітіріп, 2002 жылы Абай атындағы Қазақ Ұлттық университетінің докторантура және магистратура институтында Психология мамандығы бойынша магистратурада білім алып, 2004 ж бітірдім. 2007 жылдан қазіргі таңға дейін Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық университетінде «Жалпы және қолданбалы психология» кафедрасында аға оқытушы болып қызмет жасаймын. 2016-2019 жыл аралығында аталған университеттің 6Д010500-дефектология мамандығының докторантурасын оқып, бітірдім. 2020-2022 жылдар аралығында қосымша Абай атындағы ҚазҰПУ «Дау-дамайларды алдын-алу және шешу» Медиация орталығының директор қызметін атқардым. Жалпы осы ЖОО-ғы педагогикалық тәжірибесі 24 жыл. 80-нен астам ғылыми басылымдарға жарияланған ғылыми еңбектері бар. Олардың ішінде: СКОПУС базасының журналындағы 3 мақала (2 Хирша индексі), «Психология практикум» оқу- әдістемелік құрал (2008), Әлеуметтік психология оқу- әдістемелік құрал (2013), «Ел үміті» корпоративтік қоры 4К жобасыны аясында 4 оқу-әдістемелік құрал, 10-11 жастағы оқушылардың «4К» қабілетін диагностикалау (2021), Диагностика способностей детей 10-11 лет по «4К» (2021), 10-11 жастағы балалардың ХХІ ғасырдың «4К» дағдыларын дамыту: сыни ойлау, креативтілік, коммуникация, коллаборация (2022), 12-14 жастағы оқушылардың қабілеттерін диагностикалау бағдарламасы оқу-әдістемелік құрал(2023). 20 патент авторлық куәлік шығарылды.
БІЛІМІ
ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕСІ
ОҚЫТАТЫН ПӘНДЕРІ (даярлау деңгейі бойынша тізімі) Бакалавриат: Дифференциалды психология, Психология(модуль), Жанжалды реттеудің замануи психотехнологиялары, Медиация негіздері (Minor).
ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТІ - зерттеу тақырыбы, жарияланымдар саны (5 маңызды жарияланымды атап көрсету). Зерттеу тақырыбы: Зияты зақымдалған балалардың әлеуметтік-коммуникативті дағдыларын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. 1. Psychological and pedagogical conditions for professional motivation of pedagogical specialties students Cypriot Journal of Educational Sciences Volume 17, Issue 2, (2022) 626-642 стр . 2. Зияты зақымдалған бастауыш сынып балаларының әлеуметтік-коммуникативті дағдыларын қалыптастыру тәсілдері . Хабаршы «Педагогикалық ғылымдар» сериясы Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті №3 (72) 84-94 б.б 3. Зияты зақымдалған балалардың әлеуметтік-коммуникативті дағдыларын қалыптастыруда танымдық ерекшеліктерін есепке алу. Хабаршы «Психология» Абай атындағы ҚазНПУ №2 199-203 б.б. 4. Зияты зақымдалған балалардың әлеуметтік - коммуникативті дағдыларының қалыптасуын зерттеудің ғылыми теориялық негіздері. Арнайы педагогтарды кәсіби дамытудағы дәстүр мен жаңашылдық атты профессор Қ.Қ. Өмірбекованың 80 жылдығына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция 7 желтоқсан, 2022 жыл 134-137 б. 5. Зияты зақымдалған кіші мектеп жасындағы оқушылардың әлеуметтік коммуникативті дағдыларын дамыту. «Балалар мен жастардың қабілеттерін, дарындылығын диагностикалау мен дамытудағы өзекті мәселелер» 1-ші халықаралық психологтар форумының материалдары 15-16 маусым, 2023 жыл Астана қаласы, - 122 б.
МАРАПАТТАРЫ 1. 2014 жылы Абай атындағы ҚазҰПУ-ң Құрмет грамотасы 2. 2022 жылы қоғамдық жұмыстарға белсене араласып, студенттердің білімі мен тәрбиесіне қосқан үлесі үшін Педагогика және психология институтының Алғыс хаты. 3. 2023 жылы ҚР Ғылым және жоғары білім министрінің Алғыс хаты. ← Вернутся назад |
050010, Republic of Kazakhstan Almaty, Dostyk аve., 13
e-mail: rector@abaiuniversity.edu.kz
|
|
Admissions Office: 8(727)291-57-68
Call center: 8 (727) 221 85 14
Psychological Services Sector: 8 700 976 89 97
Сitizen reception on personal matters
|