қазақша · русский · english
 
 
   Главная / Шайбакова Дамина Дисингалеевна

Шайбакова Дамина Дисингалеевна

 

ҚЫСҚАША АВТОБИОГРАФИЯСЫ

Орынбор облысында дүниеге келдім. Донгуздағы орта мектепті, Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университетінің филология факультетін және аспирантурасын бітірдім. Кандидаттық (1986) және докторлық (2006) диссертацияларын қорғадым. Қазақстандағы жоғары оқу орындарында (Жезқазған педагогикалық институты, ҚазХҚжӘТУ, Абай атындағы ҚазҰПУ), Германияда (Юстус Либих атындағы университет, Гиссен), Польшада (Лодзь университеті) жұмыс істедім. 180-ден астам жарияланған жұмыстарым бар. Ғылыми, баспа, сараптамалық қызметтерімен бірге оқытушылық жұмысын атқарамын.

 

БІЛІМІ

Білім мекемесі

Квалификация

Аяқтаған жылы

Киров атындағы ҚазМУ

орыс тілі және әдебиеті мұғалімі

1978

Киров атындағы ҚазМУ

аспирантура, орыс тілі және әдебиеті

1986

Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ

ғылыми тағылымдама, тіл білімі

2001

 

ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕ

Ғылыми дәреже атауы

Ғылым саласы

Диплом берілген күні

Филология ғылымдарының кандидаты

Орыс тілі мен әдебиеті

1986

Филология ғылымдарының докторы

Тіл теориясы

2006

 

 

ҒЫЛЫМИ АТАҒЫ

Ғылыми атақ атауы

Берілген күні

Доцент

1993

Профессор

2018

 

ОҚУ ПӘНДЕРІ (оқу деңгейі бойынша тізім)

Бакалавриат: лингвистикалық зерттеу әдістері, мәдениетаралық коммуникация теориясы мен практикасы, критериалды бағалау технологиясы, орыс тілі синтаксисі, қазақ социолингвистикасы, жалпы тіл білімі және т.б.

 

Магистратура: Қазақстандағы мәдениетаралық коммуникация контексіндегі орыс тілі, интегративті лингвистика және оның қолданбалы аспектілері, мәдениетаралық коммуникацияның прагматикалық аспектілері, мәдени лингвистика: тенденциялар мен перспективалар, қазіргі тіл білімінің құрылымы, қазіргі заманғы орыс тіліндегі белсенді процестер, лингвистиканың өзекті мәселелері, мәтіндік және лингвистикалық ұстанымдар модельдеу, жалпы тіл білімінің ғылыми парадигмалары, психолингвистика.

 

Докторантура: қазіргі лингвистиканың құрылымы, әлеуметтану және тіл әлеуметтануы, қолданбалы бағыттағы орыс тілінің ұлттық және мәдени ерекшеліктері.

 

ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТ

Социолингвистика, плюрицентрлік тілдер теориясы, контактология, мәдениетаралық коммуникация және т.б. сияқты ғылыми жұмыстар. 180-ден астам ғылыми еңбектер жарияланды, оның ішінде 7 монография, 7 мақала Scopus, Web of Science, 1 мақала Routledge баспасынан шыққан.

 DAAD гранттары 2011, 2012 жж.

ҚР БҒМ гранттары: жоба 1930 / ГФ4 (жетекші), 2546 / ГФ4 (қатысушы) - 2015-2017 жж.

Гранты BR05236839-OT-18, PCF5 2018, Ақпараттық және есептеу технологиялары институты (қатысушы) - 2018 ж.

Юстус Либих университеті мен Шығыс Еуропаны зерттеу орталығының (Германия, Ресей, Қазақстан) «Әлеуметтік көпшілік немесе азшылық: орыс-түркі тілдес қоғамдастықтарындағы ұлттық тіл саясатындағы дискурста сәйкестендіруді қалыптастыру» атты халықаралық социолингвистикалық жобасына қатысу. 2010-2014 жж.

Интерактивті оқулықтарды дайындауға арналған «Bilim-Media-Group» халықаралық жобаларын іске асыруға қатысу (2013-2015 жж.):

Монографиялар, оқулықтар:

Функционирование русского языка в Казахстане: вчера, сегодня, завтра. - Алматы, 2005.

Жизнь языка в обществе, культуре, политике. - Алматы,2014.

Социально-языковая контактология. - Алматы, 2015.

 Profession-oriented English for agriculture, science and technology. Teacher`s book. Profession-oriented English for agriculture, science and technology. Teacher`s book.- Astana: Free Flight Polygraph, 2017. - 107  p. (coauthors: Meiramova S., others)

Profession-oriented English for agriculture, science and technology. Student`s book.

Astana: Free Flight Polygraph, 2017. - 126 p. (coauthors: Meiramova S., others)

Плюрицентризм языка в исследовательской модели. - Алматы, 2016.

Плюрицентрические языки в исследовательских моделях. Монография. Ред. Д.Д. Шайбакова

Алматы, 2020. - 308 с. (соавторы Протасова Е.Ю., Джундубаева А.А.)

Scopus, Web of Science мақалалары:

1.Critical Thinking Development in Сourse of Teaching Russian in Kazakhstan // ТOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology. September 2015,Special Issue for INTЕ 2015. ISSN: 1303-6521. Indexed by Education Resources Information Center - ERIC  SCOPUS - ELSEVIER. - Р. 122-126 (coauthors Mirzoeva L., Meiramova S.)

2.Является ли русский язык плюрицентрическим? // Przegląd Wschodnioeuropejski, 2016 VII/2, pp. 257-268

3.Profession-oriented language learning in multilingual education perspectives // EDULEARN15 Proceedings. 7th International Conference on Education and New Learning Technologies. 6-8 July, 2015.  Barcelona, Spain. Web of Science. P. 2382-2388 (coauthors Meiramova S., Akylbaeva A.)

4.Дуличенко А. Д. Введение в славянскую филологию. Москва: «Флинта», «Наука», 2015. 720 с. Рец. на книгу. //Studia Slavica Hung. 61/2 (2016) 1-16. DOI: 10.1556/060.2016.61.2.x (Scopus) Dec 2016, Vol. 61, Issue 2,

pp. 469-471

5.Deviance as an object of linguistic research // Journal of Language and Literature, ISSN: 2078-0303, Vol. 7. No. 4. November, 2016, pp. 49-56 (coauthors Amangeldiyeva G.,  Sarsembayeva A., Biyazdykova A,  Kosnazarova S.)

6.The Impact of Principles in Learning and Teaching of Professional English in Multilingual Context // The Turkish Online Journal of Educational Technology - November 2017, Special Issue for IETC 2017. Indexed by Education Resources Information Center - ERIC SCOPUS - ELSEVIER. - Р. 794-800.  (coauthor Meiramova S.)

7.Linguacultural types of personalities: Leader, authority. Сoauthors Abdiyeva, G., Orynkhanova, G., Shaibakova, D., Uisinbayeva, Y., Mukhanova, M. // OpcionVol. 36, Núm. 91 (2020), Pp. 639-651

 

Басқалары:

Clothing or costume`? A further article in the  graphics of the Kazakh  language //

Turcologica. Band 102. Kazakh in Post-Soviet Kazakhstan. Ed. By R. Muhamedova. Harrassowitz Verlag, Wiesbaden, 2015,  P.97-106

Ситуация русского языка  в Казахстане в 21 веке  (заглавие отредактировано немецким редактором) // Sprachpolitische Diskurse in russisch-türksprachigen Sprachgemeinschaften Sprachen und Identitäten  in Tatarstan und Kasachstan.  Band 1. Harrassowitz Verlag.Wiesbaden 2015, s. 255-271

The Russian Language in Kazakhstan in 21st century // The soft power of the Russian Language. Pluricentrity, Politics and Policies. Ed. By Arto Mustajoki, Ekaterina Protasova and Maria Yelenevskaja. Routledge 2019, р.123-133

Ғылыми белсенділігі

"Folia Linguistica Rossica" (Польша) халықаралық журналының ғылыми редакциялық алқасының мүшесі (2014 жылдан).

«Педагогика және психология» журналының редакциялық алқасының мүшесі (Абай атындағы КазҰПУ).

«Қарағанды ​​университетінің хабаршысы». Филологиялық сериясы» журналының редакциялық алқасының мүшесі.

ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті сарапшысы

Ұлттық аударма бюросының сарапшысы (2018)

«Мемлекеттік ғылыми-техникалық сараптама ұлттық орталығы» АҚ сарапшысы (2017-2019)

«Оқулық» орталығының сарапшысы (желтоқсан 2019)

Республикалық оқу-әдістемелік кеңесінің мүшесі (2015)

 

ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТ

Соңғы үш жылда пәннің 30-дан астам оқу-әдістемелік кешені жасалды, 2000-нан астам тест тапсырмалары әзірленді. Магистратураға түсу емтихандарына арналған тест тапсырмаларының құрастырушысы болды (Республикалық тестілеу орталығы, 2018). 1 оқу құралы, 2 әдістемелік нұсқаулық жарияланған.

 

МАРАПАТТАР

 

«Білім және ғылым» телеарнасынан («Хабар» агенттігі) 5 бағдарлама құруға көмек көрсеткені үшін алғыс (2014)

Білім және ғылым министрінің Құрмет грамотасы (2018)

Татарстан ғылым академиясының «Қазақстан татарлары» энциклопедиясына енген (2016).

DAAD гранттары 2011, 2012 жж

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің гранты: жоба 1930/ГФ4 (жетекші), 2546/ГФ4 (қатысушы) - 2015-2017 жж.

Грант BR05236839-OT-18, PCF5 2018, Ақпараттық және есептеу технологиялары институты (қатысушы) - 2018


 


← Вернутся назад