About us | Главная /
Шакирова Нуржанат Далелқызы
Шакирова Нуржанат Далелқызы
Қысқаша өмірбаяны
Нұржанат Дәлелқызы Шакирова 1983 жылы ШҚО туған. Ұлты-қазақ. 2000 жылы Ақтайлақ би орта мектебін ерекше үлгідегі аттестатқа бітірген. 2000 жылы Абай атындағы Алматы Мемлекеттік университетіне «6В0116 - География» мамандығы «География-туризм» мамандандырылуы бойынша оқуға түсті. 2004 жылы университетті үздік дипломға бітірді. 2004 - 2006 жылдар аралығында Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті «6А011600 - География» мамандығы бойынша магистратурада оқып, қызыл дипломмен тәмәмдады. География ғылымының магистрі дәрежесін алды. Дәл осы жылы «Елтану» кафедрасына профессор ассистенті қызметіне қалтырылды. Қазіргі таңға дейін Жаратылыстану және География Институты, «География және экология» кафедрасында аға оқытушы қызметін атқаруда. Ғылыми-педагогикалық өтілі - 19 жыл. 2017 - 2020 жылдары аралығында Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университетінің «6D011600 - География» докторантура бөлімінде білім алды. 2021 жылы 24 мамырда «Географиядан жаңартылған мазмұн жағдайында климаттық түсініктер негізінде қоршаған орта туралы білім қалыптастыру» тақырыбында докторлық диссертациясын қорғап, «6D011600 - География» мамандығы бойынша философия докторы PhD ғылыми дәрежесін алды.
БІЛІМІ
ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕСІ
ОҚЫТАТЫН ПӘНДЕРІФизикалық география Климатология, гидрология негіздерімен
ҒЫЛЫМИ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ АЯСЫ - Географиялық білім беру, тұрақты даму бағытында білім беру, климат өзгерістерін оқыту әдістемесі. Сілтеме Оркид: https://orcid.org/0000-0003-2255-9668 Сілтеме Скопус: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57220766393 Жоба жетекшісі: ҒЖБ министрлігі Ғылым комитеті қаржыландыратын ЖТН AP14871476 "География мұғалімдерін даярлау мен қайта даярлаудағы тұрақты даму мақсаттарын іске асыру" іргелі жобасы (2022/2024). Халықаралық жоба зерттеушісі: «Promoting Teacher Education for Climate Change Education through Collaboration between Asian Centres of Excellence on Education for Sustainable Development» (Окаяма Университеті, Жапония). 50-ден аса ғылыми еңбек авторы - Қазақтың табиғат құбылыстары туралы дүниетанымы. С.Қасенов, Н.Шакирова, Н.Үсенов, М.Есенова. Ғылыми-танымдық әдістемелік құрал (Педагогиклық бағыттағы география және биология білім беру бағдарламасы бойынша оқитын білім білім алушыларға (студент, магистрант, докторант) арналған). УДК 373 (072), ББК 74.262.0 Қ17, ISBN 978-601-353-108-3, / А.: Абай ат.ҚазҰПУ, Ұлағат баспасы, 2020, - 73 б. - қазақ тілінде. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті Жаратылыстану және география институтының Ғылыми кеңесі ұсынған.
Ғылыми мақалалар: 1. The Use of Virtual Reality in Geo-Education. International journal of Emerging Technologies in Learning. Vol.15, №20 (2020), Kassel University Press GmbH, p.59-70 ISSN 1868-8799 https://doi.org/10.3991/ijet.v15i20.15433. 2. The effects of immersive AR technology on the environmental literacy, intrinsic motivation, and cognitive load of high school students. Education and Information Technologies, 2023 | Journal article, DOI: 10.1007/s10639-023-12144-2, EID: 2-s2.0-85169888270, Part of ISSN: 15737608 13602357 3. Prospects for developing winter tourism in the Karkaraly mountains, Kazakhstan. GeoJournal of Tourism and Geosites, 2023-06-30 | Journal article, DOI: 10.30892/gtg.47216-1048, Part of ISSN: 2065-1198, Part of ISSN: 2065-0817, Yerlan KEUKENOV; L.N. Gumilyov Eurasian National University, Faculty of Natural Sciences, Nur-Sultan, Republic of Kazakhstan; Kulchikhan DZHANALEEVA; Abilgazi KURBANIYAZOV; Nurzhanat SHAKIROVA; Kulzira ORAZYMBETOVA; Zharas BERDENOV; 4. The possibilities of implementing the ideas of sustainable development in the content of school geography, Aizhan Bazilova1, Kulyash Kaimuldinova, Emin Atasoy, Nurzhanat Shakirova and Gulnaray Sabdenalieva, E3S Web Conf., Volume 431, 2023, XI International Scientific and Practical Conference Innovative Technologies in Environmental Science and Education (ITSE-2023) https://doi.org/10.1051/e3sconf/202343109023 5. Promoting Teacher Education for Climate Change Education through Collaboration between Asian Centres of Excellence on Education for Sustainable Development (ATECCE). Project interim report. Okayama, Japan: Okayama University ESD Promotion Centre, 17 august 2022 - p.39-57, K.Kaimuldinova, M.Amanbayeva, N.Shakirova, K.Muzdybayeva, A.Zhanatova.
ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТІ 1. Жалпы білім беретін мектептер үшін 11 сыныпқа арналған "География" оқулығына әдістемелік нұсқаудың бірлескен авторы. Жаратылыстану және қоғамдық бағыттар бойынша, қазақ және орыс тілдерінде, Мектеп баспасы, 2020ж. 2. Оқушылардың климаттық білімдер жүйесін қалыптастыру барысында құзыреттілікті арттырудың педагогикалық негіздері. «Педагогика ғылымдары» сериясы, Абай ат.ҚазҰПУ, Алматы, №3 (59), 2018 ж. 238-243 бб (ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған ғылыми басылымдар); 3. Климаттық үрдістер жайлы түсініктерді логикалық құрылымдау арқылы қалыптастыру Вестник Академии Педагогических наук Казахстана, №4 шілде-тамыз, 2019 (ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған ғылыми басылымдар); 4. Тұрақты даму тұжырымдамасы белгілеген бағытта климаттық үрдістер туралы білімді арттыру. Әл-Фараби ат.ҚазҰУ Хабаршысы, «Педагогика ғылымдары» сериясы 2(59) 2019 (ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған ғылыми басылымдар); 5. Analysis of scientific studies to stimulate emotional well-being for application in geographical education. Наука и жизнь Казахстана, №5/2020 ((ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған ғылыми басылымдар);
МАРАПАТТАР: Абай атындағы ҚазҰПУ Ректорының Алғыс хаты (2022 ж.) және зерттеу қызметі жөніндегі проректордың Алғыс хаты (2023 ж.).
← Вернутся назад |
050010, Republic of Kazakhstan Almaty, Dostyk аve., 13
e-mail: rector@abaiuniversity.edu.kz
|
|
Admissions Office: 8(727)291-57-68
Call center: 8 (727) 221 85 14
Psychological Services Sector: 8 700 976 89 97
Сitizen reception on personal matters
|