қазақша · русский · english
 
 
   Главная / Гайсина Қарлығаш Маратовна

Гайсина Қарлығаш Маратовна

 

ҚЫСҚАША ӨМІРБАЯНЫ

29.07.1986 жылы ШҚО, Аягөз ауданы, Мәдениет ауылында дүниеге келген.

1992-2003жж. ШҚО, Аягөз ауданы, Мәдениет ауылындағы Е.Рахмадиев атындағы жалпыға орта білім беретін мекеменің түлегі.

2003-2007 жж. Абай  атындағы ҚазҰПУ-дың, «Жаратылыстану және география» институтының «Билогия-экология» мамандығын тамамдады.

2007-2009 жж. Абай  атындағы ҚазҰПУ-дың, «Жаратылыстану және география» институтының «Биология» мамандығы бойынша  магистратурасын бітірді. 

2018-2021 жж. Абай  атындағы ҚазҰПУ-дың, «Жаратылыстану және география» институтының биология мамандығы бойынша PhD докторантурасын бітірді. 

Жұмыс тәжірибесі:

2007-2009 жж. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің «Ботоника және зоология» кафедрасында лаборанты.

2010-2015 жылы «Экология және қоршаған орта» кафедрасының ассистенті.

2022-2023 оқу жылынан бастап, Өнер, мәдениет және спорт институтының «Дене шынықтыру және спорт» кафедрасының п.ғ. магистрі, оқытушысы.

 

БІЛІМІ

Білім беру мекемесі

Біліктілік

Диплом берілген уақыты

1

Абай  атындағы ҚазҰПУ

6В0113-Биология

2007 ж.

2

Абай  атындағы ҚазҰПУ

6N0113-Биология педагогика ғылымдары магистрі

2009 ж.

3

Абай  атындағы ҚазҰПУ

6D011300-Биология PhD

 

 

ОҚЫТАТЫН ПӘНДЕРІ

Спорттық медицина және емдік дене шынықтыру

Бейімдік дене мәдениеті

Емдік дене мәдениеті және массаж

Спорттық физиология және биохимия

 

ҒЫЛЫМИ ЕҢБЕКТЕРІ

1. Болашақ биология пәні мұғалімдердің кәсіби құзыретін дамыту. Абай ат.ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогика ғылымдары» сериясы, №1(61), 2019 ж. 180-185 бет.

2. Современное состояние подготовки  студентов-  биологов в педагогическом вузе. Қазақстанның ғылымы мен өмірі. Алматы. №3/3 2020., 181-184 бет.

3. Совершенствование профессиональной подготовки будущих учителей биологии. «Вестник Академии Педагогических Наук Казахстана». С. 104- 119,   №6, Алматы 2020г.

4.  Профессиональные качества  будущих учителей биологии. Научно - методический журнал «Биология в школе». №4. С. 45-51, Москва 2020 г.

5. Подготовка будущих учителей биологии как прерогатива внедрения обновленного содержания в  общеобразовательный процесс школы. Международная  научно-практическая конференция «Перспективные  направления исследований  в методике обучении биологии и экологии» РГПУ имени А.И. Герцена,

Mobie_conf@herzen.spb.ru,. г.Санкт -Петербург,    19-22 ноября 2018 г., С. 284-286.

6.  Педагогические условия формирования профессиональных качеств студентов - биологов при изучении биологических дисциплин. ХХІІІ Научно - практическая конференция с международным участием «Фундаментальные проблемы образования в области безопасности жизнедеятельности». г.Санкт - Петербург. 2019 г., С.56-59.

7. Педагогическая деятельность как составляющая педагогического профессионализма. Международная научно-практическая конференция «Развивающая образовательная среда в школе, колледже и вузе - современные тренды и исследования» г. Москва, 12 апреля 2019,  98-103 стр.

8. Болашақ биолог мамандардын кәсіби  құзыреттілігін    дамыту. «Қазіргі заманғы биология әдістемесі, теориясымен тәжірибесі» атты IV халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясы баяндамалар жинағы. 15 наурыз, 2019 ж., Қостанай, 444-448 бет.

9. Повышение профессиональной  подготовки учителя биологии в условиях обновления содержания образования. «Экология және биоалуантүрлілікті сақтау» ІІ Халықаралық ғылыми - практикалық конференция,  23-24 қазан, Алматы, 2019 ж.,  254-257 бет.

10.  Биолог мұғалімдерінің кәсіби білімдерін жетілдіру. Ғылым.Әйел.Қоғам, 117-126 бет, 3 (13) 2023ж.

11.  Биолог-студенттерді педагогикалық қызметке кәсіби даярлау. Оқу құралы. Оқу-әдістемелік құралды баспаға  Абай ат. ҚазҰПУ-ң  Жаратылыстану  және география институтының  кеңесі ұсынған № 3 Хаттама 10.11.2022ж.  ISBN 978-601-08-0925-3  «Ұлағат» баспасы, 2022 ж. Б.50

12.  Скопус Methodology for improving the professional training of future biology teachers// Volume 17, Issue 9, (2022) 3034-3047

13.  Скопус On improving the professional training of future biology teachers Received 04.10.2023, Revised 19.12.2023, Accepted 13.02.2024       https://doi.org/10.54919/physics/55.2024.14lb6 Scientific Herald of Uzhhorod University.                    Series Physics, 2024, (55), pp. 137-146.

 

 

 


← Вернутся назад